• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Polarlantis
    LillaGrynet skrev 2012-04-27 09:33:29 följande:
    Någon mer än jag som ska föda i Borås? Börjar bli orolig.. Är ju ont om läkare på förlossning/neo här.. 4 st som sagt upp sig.. Känns ju tryggt.. Not!!
    Japp! Sa precis detta till sambon och så såg jag ditt inlägg! Inte utan att man blir lite oroad...var mest oroad för att det skulle vara vikarier och semestertider men detta är ju sju resor värre, SÄS har ju enorma problem nu, ush! När är du beräknad till? 21 juni är planen här men jag hävdar bestämt att den lille kommer komma tidigare och nu finns det en god anledning...hmmm
  • Bumman79
    Sweet life skrev 2012-04-27 10:13:06 följande:
    Här finns lite info...
    www.danderydssjukhus.se/Om-ditt-besok/Dandery.../

Haha, det var jag som var tjockisen med kryckor... Om du såg någon sådan..
    Hm jag såg ingen tjockis med kryckor men en tjej kom hoppandes på ett par ja kanske var du då :P. Blond?
  • Elvis Mamma

Tyckte nyss vi var den sista tråden ut å nu finns de redan en bebis januari-13 tråd, galet!!

• fyrklöver81

Någon mer än jag som har väldigt god aptit, och gärna godsaker `??

Kan inte hejda mig själv =(

Tror lille Viggo behöver några mazariner och rutor choklad hihihi. 

• Sweet life
    fyrklöver81 skrev 2012-04-27 13:14:13 följande:

Hahaha, jag brukar alltid säga "men bebis behöver ju"...

Typ choklad, lakrits, isglass, cola...
  • AAEV
    fyrklöver81 skrev 2012-04-27 13:14:13 följande:

Ja de senaste två veckorna har aptiten ökat, antar det är de där extra kalorierna kroppen behöver. Jag blir faktiskt mer sugen på mackor, morötter eller frukt. Eller sallad! Helt sjukt, jag vet
    Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • IdaElinLivia040611

Jag har svårt för att äta, eller jag blir hungrig men får knappt plats med nått. Tycker jag har ont i magsäcken konstant . Måste vara trycket uppåt. Igår fick han in en sån spark mot revbenet, kändes typ som att foten skulle glida in under å fastna.... Läskigt!!!!

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • LillaGrynet

Jag har fått cravings på sockerärtor..!Finns inget stopp på mig kan äta 1-2 okt om dagen! Detsamma gäller plommon tomater.. Haha! Inget sug direkt efter kakor,bullar,glass å godis.. Fast klart bjuds det så tackar jag inte Nej;)