• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • gammelmamma

Jag har jättemycket sammandragningar och en del förvärkar, det har jag haft alla gånger. Det känns lite tidigt bara, jag här nästan 6 veckor kvar till bf

• lycka 4

Med nummer 3 hade jag sd och förvärkar från ca v 22 usch !!

• PojkarnasMamma85

För en stund sen hade jag, vad jag tror så här i efterhand, var en rejäl värk! Det gjorde så brutalt ont i mage och rygg och lår och det tryckte neråt och ilade i underlivet. Och så efter ett tag släppte det sakta men säkert och just nu känns det rätt skönt förutom det konstanta molandet som jag har. Ska bli intressant att se om jag får fler såna "värkar", måste ha varit en värk alltså....för det gjorde så ont och jag tänkte att det här är nog början. Ah, vi får vänta och se, blir spännande att se hur natten blir.

• zenoble

Åh låter ju verkligen som att det är på g! Uppdatera.. Och hoppas du kan sova och vila dig lite:)

• Bumman79
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-05-05 22:24:41 följande:
    För en stund sen hade jag, vad jag tror så här i efterhand, var en rejäl värk! Det gjorde så brutalt ont i mage och rygg och lår och det tryckte neråt och ilade i underlivet. Och så efter ett tag släppte det sakta men säkert och just nu känns det rätt skönt förutom det konstanta molandet som jag har. Ska bli intressant att se om jag får fler såna "värkar", måste ha varit en värk alltså....för det gjorde så ont och jag tänkte att det här är nog början. Ah, vi får vänta och se, blir spännande att se hur natten blir.
    Om inte nu så kanske du får om 1-2 veckor låter ju som att du inte behöver oroa dig för att gå över tiden iaf :P.
  • Lina007

Tja, kvällens/nattens fullmåne ska ju tydligen övergå till "supermåne" runt 05.30 i morgon bitti så för någon/några kanske det sätter igång något

Odin 081202 | Lillebror/lillasyster BF 120603 | lina007.blogspot.com
  • RocketQueen

Många utav er här var så himla bra på att peppa bort min tjockångest jag hade inför dagens fest. Jag hittade en klänning och lyckades till och med känna mig rätt snygg tillslut. Till och med högklackat fick jag på mig! Finns en bild på badbollsklänningen i min blogg om nån skulle vara nyfiken, det går ju inte att ladda upp bilder från mobilen...
    theawesomelifeofanordinaryrocksthar.blogspot.se

• Bumman79
    RocketQueen skrev 2012-05-05 23:16:26 följande:
    Många utav er här var så himla bra på att peppa bort min tjockångest jag hade inför dagens fest. Jag hittade en klänning och lyckades till och med känna mig rätt snygg tillslut. Till och med högklackat fick jag på mig! Finns en bild på badbollsklänningen i min blogg om nån skulle vara nyfiken, det går ju inte att ladda upp bilder från mobilen...
    theawesomelifeofanordinaryrocksthar.blogspot....
    Du är ju INTE tjock alls...du såg ju jättefin ut i den klänningen :).