• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Lina007

Lycka 4: mer av min slemmis gick förut också.

Denna väntan... Fastän man börjar bli rätt så färdig med det här nu så kan jag stundtals bli lite sentimental över det faktum att nu är det verkligen slutspurten, nu håller hon verkligen på att jäsa klart!

Odin 081202 | Lillebror/lillasyster BF 120603 | lina007.blogspot.com
  • snuppis
    Pepita skrev 2012-05-14 18:56:19 följande:
    Hej tjejer! Har inte varit in här på ett tag nu. Vi har ju flyttat till hus å haft massor att göra och inatt kl 2 gick mitt vatten och 9.39 kom det ut en liten Melissa :) vi mår alla bra men är helt slut!

Kämpa på nu tjejer snart är det er tur!

Kram
    åhh grattis!!
  • Bumman79

Grattis Pepita kom hon för tidigt eller skulle du ha nu i maj? :)

• Uddabus

Åhh va mysigt... Stort grattis...

Både längtar efter att det sätter igång men samtidigt aj aj aj

• PojkarnasMamma85
    Pepita skrev 2012-05-14 18:56:19 följande:
    Hej tjejer! Har inte varit in här på ett tag nu. Vi har ju flyttat till hus å haft massor att göra och inatt kl 2 gick mitt vatten och 9.39 kom det ut en liten Melissa :) vi mår alla bra men är helt slut!

Kämpa på nu tjejer snart är det er tur!

Kram
    Stort grattis till lilla tjejen!
  • Bumman79
    Uddabus skrev 2012-05-14 19:31:08 följande:
    Åhh va mysigt... Stort grattis...

Både längtar efter att det sätter igång men samtidigt aj aj aj
    Samma här....