Baby1112 skrev 2012-05-14 23:05:21 följande:
Varit på förlossningen igen eftersom bebisen vägrat röra på sig idag. Öppen två cm och så gott som ingen tapp. Men bebisen har vänt sig och ligger numer i tvärläge.. Fick tid för vändning på onsdag. Känns sådär... Den låg ju så fint nedåt i fredags. Skulle det sötta igång innan så skulle jag tänka på att komma in i tid... Haha!!! :)
Sicken buse! Hoppas det blir lätt att vända! Håller alla tummar!
GRATTIS PEPITA!!!!!!!!!
UnderbaraPojke skrev 2012-05-14 22:57:20 följande:
Pepita: stort grattis ;)
Usch,håller på att dööö av nervositet !! ska in på TUL i morgon pga misstankar om för mkt fostervatten då mitt sf mått ökat tre cm på tio dagar ;/ hon sa åt mig att packa väskan för om deras misstankar stämmer sätter dem igång mig i morgon .... Knappt nervös man e juuuuuh.
Hur lång tid efter man blivit igångsatt får man bebis typ??
SPÄNNANDE! Håller tummarna för er!!!
EGO: En till som inte kunnat sova i natt, suck! har också börjat få halsbränna nu, inte mysigt! Imorgon blir det BM och skriva förlossningsplan och i helgen flytta sängen och få in den lilla sängen i rummet och lite allmänt sanerande av huset...
Igår hade jag massor med ilande och tryck. När jag skulle gå från jobbet gjorde varje steg ont i underlivet...eller innuti snarare, som om barnet tryckte på bäckenbenet eller ngt...skumt iaf! Men efter bilresan hem försvann det igen...