• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • lycka 4

Min halsbränna är också hemsk. Dom säger ju att halsbränna är ett tecken på att barnet har mkt hår :) mina tre barn har sett ut som schimpans ungar med massor av kolsvart hår ;) ska bli såå spännande å se hur denna tös kommer se ut

• LillSnurr82
    lycka 4 skrev 2012-05-14 20:51:11 följande:
    Min halsbränna är också hemsk. Dom säger ju att halsbränna är ett tecken på att barnet har mkt hår :) mina tre barn har sett ut som schimpans ungar med massor av kolsvart hår ;) ska bli såå spännande å se hur denna tös kommer se ut

Hade ingen halsbränna med dottern och hon hade kopiöst mycket med hår när hon föddes.. Så det stämmer inte för min del alla fall. Är intressant att se hur lillebror/lillasyster ser ut, har sååå svårt att se ett annat ansikte än dotterns när jag tänker på bebisen i magen.
    ♥ Agnes 20101208 ♥ Bebis 20120617 ♥
  • gammelmamma
    lycka 4 skrev 2012-05-14 20:51:11 följande:

Jag har aldrig haft halsbränna och jag har två med och två utan hår;)
  • gizmolarson

Lycka 4-
    jag hade halsbränna halva grav med första-inte så mycket hår när hon föddes, men har tjockt hår nu, hade halsbränna hela grav. med andra å inte mycket hår vid födseln och har väldigt runt hår nu

• Lina007

Jag blev så nyfiken när Pepita uppdaterade oss om den roliga nyheten att jag var fräck att gå in och kolla BF-listan och enligt den var det 4/6

Odin 081202 | Lillebror/lillasyster BF 120603 | lina007.blogspot.com
  • Bumman79
    Lina007 skrev 2012-05-14 21:10:19 följande:
    Jag blev så nyfiken när Pepita uppdaterade oss om den roliga nyheten att jag var fräck att gå in och kolla BF-listan och enligt den var det 4/6
    Oj typ 3 v innan då...fast det är väl normalt ändå...
  • LillSnurr82
    RocketQueen skrev 2012-05-14 21:28:36 följande:
    Jag tycker nästan att det börjar bli dags för en fortsättningstråd. En där vi kan lägga in förlossningsberättelser och lite sånt nu när det börjar komma en massa bebisar till höger och vänster. Vad tycker ni?
    theawesomelifeofanordinaryrockstar.blogspot.s...

Låter som en god ide :) då har man lite koll med på vilka son fått barn och inte
    ♥ Agnes 20101208 ♥ Bebis 20120617 ♥