Tre Flickor skrev 2012-05-22 07:36:42 följande:
Det är verkligen tråkigt. Jag hade så mycket planerat för den sista tiden innan BF men nu får jag bara ligga. Jag är inte inlagd utan är kvar hemma. Jag är akutsjukvårdsutbildad och fick välja själv om jag ville bli inlagd eller inte. Då jag inte riktigt kan med att ligga på sjukhus så sköter jag mina dagliga bt och urinkontroller hemma + hos bm 3 ggr i veckan fram tills jag föder.
Jag håller också tummarna för dig.
Alla andra kan väl passa på att föda på onsdag eller fredag tycker jag hihi
Vad skönt att du har utbildning så att du slipper ligga inne. Det är verkligen min fasa. Nu har jag ju klarat mig även denna gången:) Hoppas allt går bra så jag kan åka hem tidigt. Jag vet inte om du kommer i håg men min dotter blev ju jättedålig av sin havandeskapsförgiftning och därför är jag jätteorolig när någon pratar om det. Förut har jag liksom bara konstaterat att stackart henne och bara ligga och må dåligt men det fick en ny innebörd för mig när hon och flickan höll på att stryka med. Jag vet att jag var inne hos henne innan när hon låg inlagd, JAg köpte lite tidningar och så men det fick hon inte läsa, inte lyssna på radio eller titta på tv, bara ligga och titta i taket:( Allt gick bra, det är huvudsaken. Lycka till, hoppas du slipper ligga för länge, när hade du bf? ( ursäkta mitt dåliga minne)
Tack för tummhållningarna, jag kommer bli jättebesviken om det inte blir då men i så fall är det ju i alla fall nära:)