• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Amy86

Kom precis på att jag inte vill va med längre..
    visst vill jag ha ut bebis men efter att ha haft ont i ryggen + mensvärk och smärtsamma förvärkar? sen kl 17 så vet jag inte om jag har någon större lust att föda faktist! trodde inte jag skulle bli så här nojig inför 3:e barnet!!
    de började med mellan 5-10 min mellan värkarna och nu är det ca 4 mellan. illa mår jag med.. fast dom kommer säkert avta och så vaknar jag i morgon som vanligt..

• JennieJ

Vill rekommendera en bra app till mobilen jag ladda hem idag ;) den heter VÄRKTIMER och där kan man klocka värkar och hur länge dom håller i sig! Kostade oxå bara 7 kr vilket den absolut är värd :) i appen finns de att de även sparas i lista i rubrikerna starttid,sluttid, längd och frekvens. Även viktiga och bra telefon nr! En bra sak till oss som väntar bebis :)

• MissFörstånd

Stort grattis Janique och tre flickor!!

Jennie - jag laddade ner den för ett tag sen men inte behövt använda den än.

Jag kan inte sova, både sambon och dottern ligger här och snarkar. Somnar väl lagom till uppstigning som vanligt....

• Amy86

här är en till som inte kan sova..haft förvärkar till och från hela natten men inget regelbundet så får nog vänta ett tag till, Minstingen vaknade med hög feber och kräktes så nu håller jag mina tummar att det inte är magsjuka för känns inte så lägligt just nu..

• lycka 4

Morgon tjejer.

Grattis till bebbarna =)

Fick mina journaler från alla tre barnen av min bm sist jag va där , dvs förlossnings journaler. Satt å läste igenom dom , grabbarnas är ju inte så märkvärdiga men spännande att läsa exakt hur allt gick till under snittet eftersom jag sovit. Min dotters (mitt första barn) gav mig riktig ångest shit. Har läst dom förr men nu fick jag med kopior som jag inte sett förr samt även en kopia på en remiss ang bäckenröntgen, som jag aldrig fått, hade jag fått den kanske jag inte hade behövt blivit snittad med dom andra så tack för den =(

Usch sover dåligt, kissnödig för jämnan igen och grymt ont i höfterna.

• Polarlantis
    GRATTIS till dom nya små undren som kommit ut!!! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Stjärnfrukt: skönt att höra att ngn mer än jag har väldigt lågt blodtryck och lågt järnvärde! Ska tvinga min BM att ta järnkoll på fredag, hon är liiite virrig så nu var det ett tag sedan sist. Är ju också hemskt trött. Risken är ju att man inte kommer kunna stå upp utan att svimma tänker jag och jag vill helst vara uppe så länge det bara är möjligt...

EGO: sovit som en kratta tredje natten på raken och steg idag upp 04:15, tjoho så pigg jag kommer att vara idag...not... Men sista dagen på jobbet, sedan semester och vääääääääänta Glad