• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • LillSnurr82

Grattis till de nya bebisarna som anlänt :)

• Annelie81

Godmorgon! (6 dagar kvar)...hade tippat på att lillebror skulle komma idag men...nä...tror inte det! Jag och min man firar bröllopsdag idag och jag tänkte vara lite romantisk och skicka med vår låt i ett sms...men jag är inte teknisk alltså...Någon som vet hur jag gör? 

• Havsjungfrun
    Janniiique skrev 2012-05-29 22:54:58 följande:
    Den 27 Maj kom Thelma till oss i raketfart, 3505 g och 48 cm lång.
    Grattis till er tjej Baby!
  • Havsjungfrun
    Tre Flickor skrev 2012-05-29 23:25:25 följande:
    Hallå tjejer!

Tänkte bara meddela att jag blev mamma till min tredje dotter på pingstafton i vecka 39+2. Förlossningsberättelse kommer i andra tråden så snart jag landat och fått lite tid över här hemma. Jag har tyvärr inte hunnit läsa ikapp i tråden ännu men det kommer snart hoppas jag Glad   
    Grattis till er tjej Baby! Gick allt bra?
  • Ensortsmamma

Grattis till de nya underverken! Jösses kommer komma ut några bebisar i juni?

Har legat med hemska förvärkar jag med i natt, varvar rispåse, Alvedon och dusch! Fy, så när de gör som ondast och man är som tröttast så vet man liksom att de ska göra hundra ggr ondare!
    Idag är det 15 dagar kvar , weeeiiii:)

• Lucian Caesar

16 dagar kvar!! Har ett väldigt tryck neråt idag, & ont i mina ljumskar speciellt den vänstra Rynkar på näsan
    Trodde ett tag igår att det kanske var dags, sambon blev nervös & stack iväg & tankade bilen utifall att Skrattande
    Men det var bara kroppen som spelade mig ett spratt... Hade typ värkar med bara 2 min mellanrum men det höll bara på i ca 30 min & dem gjorde inte så ont som "riktiga" värkar men visst börjader man hoppas på att dem skulle tillta i styrka... hahahaha ända gångerna i livet man längtar efter smärtan Glad Tog en powerwalk på kvällen med förhoppning om att det skulle skynda på nåt men det gjorde det ju inte!!
    Önskar varje gång jag går på toan att slemproppen ska ha gått så det känns som att det händer nåt men icke sa nicke.. Nån som vet ifall man kan ha börjat öppna sig fastän slemproppen inte gått? Surt med alla dessa förvärkar om dem inte gör nån nytta Rynkar på näsan

Nån mer än jag som ska föda i Varberg??