• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Annelie81

Hej hopp alla! Måste ju bara fråga- har alla klart med namn till sina bebisar? Vi har nya namn varje vecka som vi gillar men sen ändrar vi oss...Den här stackaren får nog heta "lillebror"!  Vi har 10 namn som vi gillar men inte tillräckligt för att fastna och bestämma oss för ett.....hmmm

• LillSnurr82

Vi har tilltals namn klara i alla fall. Ett flick namn och ett pojknamn och sen några i reserv om favorit namnen absolut inte skulle passa när liten kommit..

• Havsjungfrun
    Annelie81 skrev 2012-06-01 15:41:44 följande:
    Hej hopp alla! Måste ju bara fråga- har alla klart med namn till sina bebisar? Vi har nya namn varje vecka som vi gillar men sen ändrar vi oss...Den här stackaren får nog heta "lillebror"!  Vi har 10 namn som vi gillar men inte tillräckligt för att fastna och bestämma oss för ett.....hmmm

Nej, det får man ju se vad det är för en liten som kommer ut. Mycket lättare med tjejnömn än killnamn dock...
  • Havsjungfrun

Har faktiskt uppbådat lite energi och dammat över huset med dammvippa i alla fall. Lite putsning av speglar o.s.v. bel det också. Känns sååå skönt!

• Dancia

Grattis UnderbaraPojke! Då var du inne och födde dagen efter jag var på förlossningen och fick mitt dropp :). Vad hade du för BM?

• Dancia
    Annelie81 skrev 2012-06-01 15:41:44 följande:

Vi har hela namnet klart eftersom vi båda fastnade lika mycket för samma namn och det känns så rätt :).
  • Elvis Mamma

Jag som inte känt mycket alls har plötsligt börjat få en del förvärkar å SD. Har även börjat få galet ont i ryggen och smärta mellan benen när jag går, på blygdbenet liksom, är de nån form av foglossning? Nån som vet? Hade inget alls med sonen

• Elvis Mamma

Vi har också namnet klart om de som ultraljud visar är en tjej Skulle de mot all förmodan va en pojke har vi dock inga namn alls, vi har diskuterat några reserv namn men inte fastnat för något