LillaGrynet skrev 2012-06-02 15:02:32 följande:
RocketQueen: Har gått som en zombie mer eller mindre under hela graviditeten.. Bla därför jag varit sjukskriven och för foglossning.. Men nu är det ju klådan som gör sitt också.. Sover ca 2 Tim å sen vaknar ja för att kissa å kan inte somna om utan ligger vaken till sambon åker till jobbet å somnar ca 2-3 Tim till.. Så helt slut på dagarna... Den bästa sömnen får jag när jag är ensam helt klart;)
Jobbigt, tyvärr vet jag alltför väl vad du pratar om. Jag hade stora problem redan innan jag blev gravid och det blev ju inte direkt bättre. Har också varit sjukskriven de senaste tre månaderna på heltid och i två månader på halvtid innan dess bla pga sömnen och foglossningen. Läkarna tyckte att jag skulle äta bla Imovane för att kunna sova men det vågar jag inte så länge bebisen bor i magen så därför har jag försökt klara mig på Lergigan. Tyckte att de funkade bra i början men nu vet jag inte längre... Det svåraste är väl egentligen att lösa orsaken till varför man sover dåligt vilket inte alltid är så lätt.
Men jag slipper iaf klådan, vilket jag inte är avundsjuk på. Hoppas det blir bättre för dig snart, när har du bf?