• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • PIO

Ojojoj va de föds bebisar här nu :) underbart!! Freja blir 8 veckor på söndag o väger nu 3580 o är 49,5 cm lång. De va u tisdags som hon egentligen skulle ha fötts. Ska försöka ta mej tid o lägga upp bild i bildtråden idag. De har ju krånglat när ja ska lägga upp bilder där. Mysigt för er alla som fått träffat era små nu :) o stort lycka till till er andra som fortfarande går i väntans tider.

• stjärnfrukt

Jag har bf idag, har lite känningar som jag nog mest hittar på ;) förra förlossningen sattes ju igång på denna magiska dag så jag har nog lite för höga förväntningar... Jag vet att bebis är klar , så jag förstår inte vad han väntar på?

• RocketQueen
    Lenis21 skrev 2012-06-14 11:17:23 följande:
    Grattis bebisgalen. Det var en stor pojke ni fick. Gick allt bra???

Ensortsmamma- jag håller tummarna för att det är din tur nästa gång.

Lillsnurr82- hoppas att det inte är bluff, att det sätter igång på riktigt snart.

Här händer det fortfarande ingenting. Inte en enda förvärk lr något annat. Hur många är vi kvar som inte fått ännu????
    Jo jag är kvar, gnälligare än nånsin bf+8 nu
  • zenoble

Grattis bebisgalen! Oj vilken lång kille :)

Håller tummarna för dig dancia att det mognar så du slipper må såhär dåligt! Styrkekramar

• gammelmamma

enortsmamma:lycka till
    Havsjungfrun: Jag kände att mitt inlägg lät lite "tyket", det menade jag inte. Ville bara skriva så att ingen stannar hemma när vattnet gått.
    Grattis bebisgalen
    Dancia. Håller tummarna för dig   

• Pluttan

Grattis till dig bebisgalen.

Dancia, Ensortsmamma och Rocketqueen lycka till. Jag håller mina tummar.

Uddabus: Hur går det för dig.? Hoppas att det kommer i gång  för dig NU. Tycker synd om dig.

Jag är precis hemmkommen från fl. bebis har i alla fall fixerat sig nu.
    Det blev inget av värkarna i går kväll. Har haft en relativt lugn natt. Idag har jag haft några enstaka. Fick en kraftig värk inne på fl så bm trodde att nu nu.... Men men..... Blir så trött på detta lurandet hela tiden.
    Ska in på fl imorgon igen och då kommer en läkare att göra en bedömning om det ska bli en igångsättning. Hoppas.

• Emma Stark

Jag är också kvar. BF-2 idag... Inte ett enda tecken på att nåt skulle vara på gång... Som tur är ska jag till BM på måndag och då får jag en tid för igångsättning om det inte skulle satt igång :) man får gå till 42+0 här så det är 2 veckor och 2 dagar kvar innan vi garanterat har bebis här... men jag hoppas hoppas hoppas på att det kommer igång av sig självt så man får vara med om allt det där spännande med att leta tecken och glädjen man kommer känna när det äntligen drar igång och man tillsammans med sin älskade ska åka in till förlossningen.