• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • 84Maria

Dancia: Håller tummarna för dig.

Här har man ont i magen på sidorna. Ibland kan man inte luta omkull sig på sidorna utan får sitta upprätt. Och när man ska vända sig på natten så kan det värka ordentligt när man ska byta sida. Jag vill hellre ha förvärkar som jag tycker är "trevligare" värkar än det här.    

• Ensortsmamma

Ville bara säga att vi får bli kvar och de kommer sätta in ballong snart.. Uppdaterar när jag kan:) håll tummarna nu!!

• LillSnurr82

Grattis bebisgalen:)

Har vart och kollat på syskonbarnens skolavslutning nu. Kom precis hem.. Fick nu jätte onda värkar när jag la mig i sängen för att söva lillan. Säkert bara bluff som vanligt.. Men man kan ju hoppas att det är på g..

• Lenis21

Grattis bebisgalen. Det var en stor pojke ni fick. Gick allt bra???

Ensortsmamma- jag håller tummarna för att det är din tur nästa gång.

Lillsnurr82- hoppas att det inte är bluff, att det sätter igång på riktigt snart.

Här händer det fortfarande ingenting. Inte en enda förvärk lr något annat. Hur många är vi kvar som inte fått ännu????

• fyrklöver81
    Dancia skrev 2012-06-14 09:53:55 följande:
    Själv ligger jag inlagd på BB sen igår. Det blev för mycket för mig nu med sjukan där hemma och jag bröt ihop totalt. Har kämpat igenom väldigt mycket smärtor och jobbigheter i graviditeten och nu blev det för mycket. Idag ska de avgöra om de kan ge mig en igångsättning men tyvärr ser det mörkt ut eftersom tappen är ganska fast och omogen fortfarande trots en.hinnsvepning och slempropp som åkt ut i omgångar sen igår. Vet inte vad jag ska ta mig till, har aldrig mått så här psykiskt dåligt och aldrig känt mig som en värdelös mamma, vilket jag gör nu. Vill bara ha ut bebis och sen bli mig själv igen och vara den mamma jag brukar vara.
    Krya på dig och ett stort lycka till!!!!!!!!!!!!!!!!
  • fyrklöver81
    Ensortsmamma skrev 2012-06-14 10:48:56 följande:
    Ville bara säga att vi får bli kvar och de kommer sätta in ballong snart.. Uppdaterar när jag kan:) håll tummarna nu!!
    LYCKA TILL!!!!!!!!!

grattis bebisgalen <3

• fyrklöver81
    LillSnurr82 skrev 2012-06-14 10:56:46 följande:
    Grattis bebisgalen:)

Har vart och kollat på syskonbarnens skolavslutning nu. Kom precis hem.. Fick nu jätte onda värkar när jag la mig i sängen för att söva lillan. Säkert bara bluff som vanligt.. Men man kan ju hoppas att det är på g..
    hoppas
  • Sweet life
    Lenis21 skrev 2012-06-14 11:17:23 följande:
    Grattis bebisgalen. Det var en stor pojke ni fick. Gick allt bra???

Ensortsmamma- jag håller tummarna för att det är din tur nästa gång.

Lillsnurr82- hoppas att det inte är bluff, att det sätter igång på riktigt snart.

Här händer det fortfarande ingenting. Inte en enda förvärk lr något annat. Hur många är vi kvar som inte fått ännu????
    Jag är kvar!! *viftar med armarnar*

BF på tisdag!