• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • lycka 4

håller tummarna för er tjejer verkligen .

• dontworrybehappy

Hej TS och alla andra!

Vi fick en liten Noel den: 3/6-2012 (12dagar tidig) och vill prata vidare med föräldrar till Juni-2012 barn!

Har ni en "snacka vidare" tråd som man kan hoppa in i????
    Annars så startade en tråd för ett tag sen: "vi med skatter födda i Juni 2012" !!
    Hoppas på MER sällskap där med snack om bebis. Kramen

• MissFörstånd

Dontworry - hejsan . Grattis till er lille skatt, det finns en snacka-vidare tråd som heter Juni Barnen , välkommen dit.

• RocketQueen
    MissFörstånd skrev 2012-06-17 08:35:31 följande:
    Jaaa min molvärk bara försvann igårkväll så här blir det ingen bebis på länge. Det konstiga är att nu på bf+8 har jag liksom lite gett upp hoppet om att det faktiskt kommer att komma en bebis. Känns som att graviditeten går baklänges och att kroppen har ångrat sig. Någon mer som gått över som känner/känt så?!

Att jag kände något speciellt för 17e är nog bara att glömma.
    Precis så känner jag. Jag har liksom gett upp litegrann, det blir nog ingen bebis? Bf+11 idag. Senast på torsdag sätter de igång mig för då får jag inte gå längre men jag blev ju erbjuden igångsättning redan vid bf. Så nu känner jag mig lite lurad, här har jag gått och väntat på att kroppen ska får en chans att starta själv helt i onödan när det verkar som att det ändå blir igångsättning. Lite retligt...
  • Emma Stark
    dontworrybehappy skrev 2012-06-17 10:23:30 följande:
    Hej TS och alla andra!

Vi fick en liten Noel den: 3/6-2012 (12dagar tidig) och vill prata vidare med föräldrar till Juni-2012 barn!

Har ni en "snacka vidare" tråd som man kan hoppa in i????
    Annars så startade en tråd för ett tag sen: "vi med skatter födda i Juni 2012" !!
    Hoppas på MER sällskap där med snack om bebis. Kramen
    Grattis till lille Noel :D Här är länken till fortsättningstråden www.familjeliv.se/Forum-11-446/m64915353.html
  • Uddabus

Råkade skriva i andra tråden...

Här är det intagningstopp så skulle det sätta igång nu får jag välja annat bb... O det vill jag absolut inte...

Ctg visar värkar upp till 50 iaf o att dem håller i sig i ca 1 min... Ca 10-15 min emellan.

Men som sagt dem är inte smärtsamma alls... Dem drar men inte ont..

• zenoble
    Uddabus skrev 2012-06-17 11:44:28 följande:
    Råkade skriva i andra tråden...

Här är det intagningstopp så skulle det sätta igång nu får jag välja annat bb... O det vill jag absolut inte...

Ctg visar värkar upp till 50 iaf o att dem håller i sig i ca 1 min... Ca 10-15 min emellan.

Men som sagt dem är inte smärtsamma alls... Dem drar men inte ont..

Är de inte på g då tror du? Jag hade också upp till 50 när jag var öppen 5 sen gick det fort..