• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Sweet life
    MissFörstånd skrev 2012-06-19 09:29:27 följande:
    Bf+10 så jag hoppas ni håller på mig också!
    Håller tummarna så dom blir blå för er alla som gått över tiden!!
  • MissFörstånd

Idag är jag riktigt nere. Sovit dåligt, ont i fogarna, tungt när jag går, tungt psykiskt och såå nära till tårarna hela tiden. Idag blir det sängen hela dagen lång och vänta på kontrollen imorgon, dock utan förhoppningar om igångsättning.

• Emmelie Lindén

Jag är kvar, BF 24/6

Håller tummarna att ni på övertid får era små inom kort!!!! Vet att de är jätte jobbigt!

• HeavyD

Håller alla tummar för er som väntat länge nu!

BF +4 och ingen bebis på G. Hade blivit lovad igångsättning nu på torsdag men det har tydligen ändrat sig till ett UL.

Vad hittar ni på att göra på dagarna? Jag har två stora hundar och en 1,5 åring så visst har jag att göra men orkar inte riktigt med hundarna längre utan de får jag ta på kvällarna när jag kan få hjälp av mannen. Men jag har så dåligt samvete...de är vana vid i princip daglig träning utöver skogspromenader.

Håller på att bli tokig på att gå hemma och vänta och idéerna på aktiviteter är slut. Stubinen börjar dessutom bli kort och jag som är en lugn person har helt plötsligt börjat tuta och hytta med näven åt folk när jag kör bil, ha låg toleransnivå om ngt butiksbiträde el. Liknande gör fel osv. Jag som jobbat med service hela mitt liv och därför alltid är väldigt trevlig...;)

Tips?

• Lenis21

Nu blir det antagligen igångsättning under dagen. Fick precis en hinnsvepning och hon lyckades få in 2 fingrar. Så nu längtar jag efter bebis samtidigt som jag nu blev lite rädd då det gått så fort alltihopa. Lycka till till er andra.

• MissFörstånd

Lenis - lycka till.

HeavyD - jag vilar mest eller försöker boka in luncher med kompisar. Då behöver man bara sitta still iaf.

• Sweet life

Idag ska vi shoppa inför midsommar. Vi kör på som om det här inte finns för att jag inte ska bli helt galen! Så jag ska gå runt på vårt stooooora coop och hoppas på att det sätter igång nått..

• Emma Stark
    MissFörstånd skrev 2012-06-19 10:13:40 följande:
    HeavyD - jag vilar mest eller försöker boka in luncher med kompisar. Då behöver man bara sitta still iaf.
    Samma här. Det blir myyyycket vila för min del. Dator, TV och böcker är mina bästa vänner för tillfället :)