• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • emersson75
    Pluttan skrev 2012-06-19 11:17:53 följande:
    Jag förstår att det är jobbigt att vänta vänta när man gått över tiden. Har själv gjort det.

Men jag tycker det är lite tråkigt att INGEN har läst mitt inlägg från igår att jag äntligen efter 11 dagars övertid födde en liten dotter.
    Grattis :) Gick förlossningen bra? :)
  • emma78
    IdaElinLivia040611 skrev 2012-06-19 11:28:50 följande:
    Åh.....jag missade det, för mycket amning här...GRATTIS i massor. Ska gå in i andra tråden och läsa Skål

Grattis till alla nya bebisar!! Har inte varit inne på ett par dagar,lilleman tar ju all tid:))Vilken är den "nya" tråden??Skulle gärna vilja hänga på i den:)
  • Uddabus

Är inne nu o vi tar nog hinnorna idag... Känns dö läskigt men vad hjälper det att vänta två dagar?

• Emma Stark
    emma78 skrev 2012-06-19 12:23:08 följande:
    Grattis till alla nya bebisar!! Har inte varit inne på ett par dagar,lilleman tar ju all tid:))Vilken är den "nya" tråden??Skulle gärna vilja hänga på i den:)
    Här har du juni-barnen :D
    www.familjeliv.se/Forum-11-446/m64915353.html
    Uddabus skrev 2012-06-19 12:30:44 följande:
    Är inne nu o vi tar nog hinnorna idag... Känns dö läskigt men vad hjälper det att vänta två dagar? 
    Ååå va spännande, nu håller vi alla tummar för att det blir bebis innan dagen är slut :D :D
  • emma78

Lycka till!!
    Snart har du din bebis hos dig! 
  • fyrklöver81
    HÄFTIGT!!!!

Lycka till!!!!!!!!!! =) 
  • Lucian Caesar

Grattis pluttan!!

Spännande Uddabus, lycka till!!

Lycka till till alla er andra och fortsätt kämpa på, snart har även ni era små gukdklimpar hos er

• MarieG81

Jag är åxå kvar, bf 27 juni. Tur att jag har kompisar som kan underhålla mej lite medans sambon jobbar mycket för att hinna klart vissa saker innan barnet kommer. Har haft förvärkar och ont i några dagar, får väl se när hon bestämmer sig för att komma :)

Lycka till Uddabus!