• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • fyrklöver81
    MissFörstånd skrev 2012-06-19 09:29:27 följande:
    Bf+10 så jag hoppas ni håller på mig också!
    såklart! =)
  • HeavyD

Trodde väl aldrig jag skulle säga det här men att gå till jobbet hade kanske varit något (om man fick sitta still såklart...)

• 84Maria
    fyrklöver81 skrev 2012-06-19 07:42:33 följande:
    hur många är vi kvar nu i junitråden som inte fått???

jag är beräknad 29/ 6

Jag är kvar. BF 28/6
  • Pluttan
    Pluttan skrev 2012-06-18 16:22:36 följande:
    Tittar bara in lite snabbt.
    Ville bara tala om att den 15 juni klockan 21.11 föddes våran lilla flicka Isabella till världen.
    Uppdaterar lite senare i den andra tråden.
    Jag förstår att det är jobbigt att vänta vänta när man gått över tiden. Har själv gjort det.

Men jag tycker det är lite tråkigt att INGEN har läst mitt inlägg från igår att jag äntligen efter 11 dagars övertid födde en liten dotter.
  • H Karin

Grattis till dottern Pluttan! Hoppas ni båda mår bra!

• Emma Stark
    Pluttan skrev 2012-06-18 16:22:36 följande:
    Tittar bara in lite snabbt.
    Ville bara tala om att den 15 juni klockan 21.11 föddes våran lilla flicka Isabella till världen.
    Uppdaterar lite senare i den andra tråden.
    Jösses detta har jag helt missat :O Stort grattis till lilltjejen :D :D :D 
  • IdaElinLivia040611
    Pluttan skrev 2012-06-19 11:17:53 följande:
    Jag förstår att det är jobbigt att vänta vänta när man gått över tiden. Har själv gjort det.

Men jag tycker det är lite tråkigt att INGEN har läst mitt inlägg från igår att jag äntligen efter 11 dagars övertid födde en liten dotter.
    Åh.....jag missade det, för mycket amning här...GRATTIS i massor. Ska gå in i andra tråden och läsa Skål
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120615
  • sanna87
    Pluttan skrev 2012-06-19 11:17:53 följande:
    Jag förstår att det är jobbigt att vänta vänta när man gått över tiden. Har själv gjort det. Men jag tycker det är lite tråkigt att INGEN har läst mitt inlägg från igår att jag äntligen efter 11 dagars övertid födde en liten dotter

st stort grattis!!!! Jag är kvar- bf idag faktiskt