• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • RocketQueen

Nu kom alla kallelser! Så om 18 dagar är det dags för kub-ul! Hoppas hoppas hoppas allt ser bra ut då :-/ Gör det det så ska jag slappna av sen, det är min deal med mig själv...

• Millavanilla

Jjohansson: jag bor i Floda. Är i vecka 8 nu. Vart i Lerum bor du? Jag är ganska nyinflyttad till Floda. Har bara bott i Floda i 11 månader. :)

• JennieJ

Millavanilla bor oxå i floda typ vid tåget och är även jag i vecka 8 alt 9 känner inte allt för många då man bott här i 7 år!

• stjärnfrukt

Hej vänner!

Tack söta ni som höll tummarna för mig, för idag fick vi se det lilla livet!!
    Hjärtat bankade på, och den lill* sparkade en hel del, såg verkligen ut som en liten bebis!!!!!
    Trodde inte jag skulle fatta var nått var, men där ser man! Hade en ordentlig navelsträng också som man kunde se hur den pumpade, och ja, allt såg bra ut med fostervatten och så också.

Även pappa & prinsessan fick komma in och se bebisen! Fast först efter att bm kollade så allt såg bra ut, sen gick hon igenom allting igen. Känns jätteskönt!

Kramar & trevlig helg!

• Nangijala
    stjärnfrukt skrev 2011-11-04 18:26:47 följande:
    Hej vänner!

Hjärtat bankade på, och den lill* sparkade en hel del, såg verkligen ut som en liten bebis!!!!!
    Trodde inte jag skulle fatta var nått var, men där ser man! Hade en ordentlig navelsträng också som man kunde se hur den pumpade, och ja, allt såg bra ut med fostervatten och så också.

Även pappa & prinsessan fick komma in och se bebisen! Fast först efter att bm kollade så allt såg bra ut, sen gick hon igenom allting igen. Känns jätteskönt!

Kramar & trevlig helg!
    Åh vad mysigt!! Skönt att allt såg bra ut!
  • fröken01

Åh vad roligt!!! Jag ska på VUL på onsdag. Kan inte skaka av mig känslan av att något inte står rätt till, så det kan inte bli onsdag fort nog.

• Havsjungfrun
    IdaElinLivia040611 skrev 2011-11-04 14:12:12 följande:
    Varför måste man ha en sån satans äcklig smak i munnen hela tiden. Försvinner ju bara precis när man äter nått. Och är det nån mer som har fått förändrat luktsinne? Allt luktar konstigt, inte ens mannens nyborstade tänder luktar gott. Jag bara gnäller å gnäller...... Snälla bli v 12 snart så jag kan få ett liv igen.
    Samma här! Allt smakar skit, mellan godiset ;) Det mesta luktar skunk, speciellt familjens andedräkter. Lite jobbigt när barnen vill pussas, eller mannen för den delen. Avskyr cigarettrök som man tyvärr måste ta sig igenom för att komma in i vissa affärer och köpcentrum.
    Min make tycker att jag är en riktig gnällpotta och att det var precis det här som han bävade för med nr. 3... 
  • Havsjungfrun
    stjärnfrukt skrev 2011-11-04 18:26:47 följande:
    Hej vänner!

Kramar & trevlig helg!

Vad skönt! Grattis!