Stjärnfrukt - både skrattade och grät när jag läste ditt inlägg. Gasig är bara förnamnet!
Kände lite som Smultron tror jag hon hette, att det kändes som om allt gick fel för alla och om det var läge att hoppa av tråden. Orkade inte läsa om allt som gick fel för oron att det ska gå åt helvete här oxå blir mycket större. Men efter ditt inlägg så bestämmer jag mig för att stanna. Det är klart vi ska finnas här för varandra, genom alla trimestrar, genom sorg och lycka. Vi ska stötta, peppar, sörja, och gläjdas tillsammans! Tack för ditt fina inlägg. Jag blev alldeles rörd och grät en liten skvätt.
Lillagrynet - välkomnmen! Vi är på exakt samma dag! Jag är i v.9, 8+5 idag. Ska på inskrivning på måndag den 7/11. Så spännande detta ska bli!
Aikotakara - alla dagar ser olika ut. Tappa inte hoppet nu. Man mår inte superilla alla dagar, det hoppas jag inte. Men om symptomen försvinner helt och hållet i flera dagar/veckor kanske du borde kolla upp det. Men några timmar utan illamående tror/hoppas jag inte innebär något.
Jag tycker oxå som om det verkar som om alla gjort ett tidigt VUL. Jag förstår inte riktigt, det är då inget som jag hört talas om i mitt landsting att man erbjuds. Jag har bara hört om RUL i v.18-20. Jaja, jag har inte heller sett mitt pyre, jag hoppas då det finns där i magen och växer och mår bra. Prata med din BM när du träffar henne på tisdag. Jag tror inte att alla VUL som folk gör är särskilt vanligt, och jag tror många bokar privat. Men jag är inte säker..,.