• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • AgnesGN

Lillagrynet - och här ljög jag. En hel dag längre gången är jag än jag sa... =P 8+6 ska det vara såklart... ;)

• RocketQueen

Jag har inte heller gjort nåt vul. Ska på kub om två veckor. Förhoppningsvis är allt som det ska då och då får vi ju se den lilla. jag läste att man helst inte gör vul i onödan för infektionsrisken, att man helst inte vill göra några gyn-undersökningar alls i onödan.

• Pinkflower880

Så fint skrivet stjärnfrukt. :) Tycker också tråden är bra även om man får lite många saker att oroa sig för i onödan kanske. Men mest tycker jag att man får råd och stöttande när man behöver det. Ni är så fina allihop. Har krupit i säng och tänker lämna denna dag med illamående och närmast konstant sängläge bakom mig och hoppas att morgondagen blir väldigt mycket bättre. God natt, sov gott och dröm söta drömmar allihop!

• LillaGrynet

AgnesGN: Tack:) Jag ljög lite jag också!;) Jag är i V8+3:) BF 12 Juni.. Så vi är ju ganska nära varann

• LillaGrynet

Vart kommer ni alla ifrån?:) Förstår om ni inte vill berätta;) Men man blir ju lite nyfiken om någon bor i närheten av mig:) Jag bor i Borås:)

• Uddabus

Jag har märkt att jag mår mest illa på eftermiddag/ kväll... O det som funkade bäst för mig idag var att vara ute i stallet hela kvällen... Såå skönt med kall luft... Hästar som mumsar osv...

• lycka 4

Kommer från Stockholm men har just flyttat till Motala

• LillSnurr82

Jag bor i Linköping.
    Är hos mina föräldrar. Jag och min dotter ska sova över här. Mina föräldrar gick nyss till kyrkogården för att tända ljus. Då fick jag springa på toa och spy. Lägligt då jag inte berättat för dem än vad som växer i min mage.. Dom hade nog undrat annars varför jag gick och spydde.