• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Millavanilla

Var på vul idag. Min gynekolog såg inget foster så jag ska framkalla ett missfall. Känns inget bra alls just nu. Hoppas på tur för er andra.

• JennieJ

Fröken01 jag trodde jag skulle vara 6+3 då men då dom inget såg och hinnsäcken var bara 4 gånger 4 millimeter så var jag förhoppningsvis i vecka 5+3 istället? Denna gång på onsdag om jag ska gå på deras mätning så är jag 8+3 och då bör dom se om något inte är fel?

• RocketQueen

MissFörstånd: Oj 250 är mycket. Hoppas det inte blir värre...

Kom hem efter ett mycket tufft 12-nattpass, ser att min man har köpt pepparkakor till mig. Jag fällde faktiskt en tår av kärlek, hormoner?

• fröken01

Det håller jag tummarna för Jjohansson! Man har ju hört så många där det inte alls tog sig då man trodde. Det spelar ju ingen roll om det är en vecka mindre, bara miraklet där inne växer! Min hinnsäck var 15 mm i 6+5, men inget hjärta ännu. Det är jag så orolig över.

• Nilee

Jösses dom ringde i från jobbet, skulle börjat 11, men ska nu trippa iväg för att hjälpa tjejen i våran fiskdisk, HAHA hur ska detta gå ? HATAR lukten av fisk nu.  blir några spännande timmar :) Ska iofs bara gör räkmackor, men de räcker :D