• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • bebisgalen

Gullgrodan har lämnat tråden :( fick hon dåliga nyheter idag tro?
    Läser du gullgrodan så håller jag alla tummar för dig.

• Aikotakara

Hemkommen ifrån en inskrivning hos barnmorskan tillsammans med sambon. Ska få göra ett VUL om ca 2 veckor, för att sedan göra ett fostervattensprov. Jag längtar till VUL så himla mycket :) 

• JennieJ

Idaelin0406 tack ja äntligen kan man slappna av lite och alla symtom känns så värda att ha för tillfället. Min man grät under ultraljudet av lycka och han går som på rosa moln man kan inte låta bli att skratta åt honom lite.

• lycka 4

Min man är lika dan ;) å han som inte ville ha barn ha ha

• Sweet life
    Uddabus skrev 2011-11-09 15:19:13 följande:
    Min vägrade att följa med
    Samma här, han tyckte inte att det hjärta jag såg på VUL kunde påverka mig i den riktning att jag inte kunde göra abort... IDIOT!! Blir bara mer och mer arg och mer och mer inställd på att jag tänker behålla det här, med eller utan honom. Hur som helst så kommer ha få ta sitt ekonomiska ansvar. och jag VET att han inte kommer kunna strunta i det här barnet, för han älskar barn så jävla mycket....
  • JennieJ

Tycker synd om er som får ta allt själv och med en man som skiter i allt. Gått genom en graviditet och förlossning på egen hand och har ett barn på 11 år som jag alltid fått vara både mamma och pappa till! Förstår den delade glädjen att vänta barn på "egen" hand!