• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Pinkflower880

Angående bilderna! Säg åt han att köpa ett eget kylskåp om inte ditt med bilder passar! ;)

• lycka 4

Min du !! Måste vara jätte jobbigt men ni måste hitta en väg att pratA med varandra för det funkar inte å ha det som ni har det! Han kan ju inte köra sitt race utan måste ta sig i kragen

• Uddabus

Nä han vill inte prata alls utan han är väldigt arg o tvär just nu o vill bara vara ifred...

Fine jag låter honom vara ett tag så får vi se

• lycka 4

Ja ok han kanske behöver lite egen tid men han måste ju förstå att det är väldigt på frestande för dig att inte få ventilera !!

• Uddabus

Ja men han är väldigt ego just nu... O han vet väl inte hur han ska tackla allt... Just nu så heter det att han inte ville ha barnet som dog i april ( missfall) heller... O då frågade jag varför han var ledsen över det då för... Fick inget svar på det heller...

O jag tror att han är rädd för vad hans ex kommer att säga o att dem kommer bråka om det oxå...

• lycka 4

Men det kanske är dags att lämna ex bakom sig å leva i det han har? Jag tror dock att han bara säger som han gör för att han är upprörd! Det kommer bli bra ska du se

• fröken01

Busbus - jag tycker att det låter som om ni behöver någon oberoendes syn på saken! Familjerådgivning eller någon släkting bägge känner att ni litar på. Låter så tufft.

• Uddabus

Ja när det lugnat sig lite... Han tyckte att han fick en chock igår eftersom det blev så definitivt för honom... Han har ju hoppats på att jag skulle göra abort iaf...