• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Sweet life
    IdaElinLivia040611 skrev 2011-11-09 09:29:18 följande:
    Sweetlife- men ställ den frågan till honom. Gå inte runt å grubbla å älta. Rakt på bara, så att du vet. Du blir ju galen av att gå runt och tänka och anta.....
    Jo ja ska göra det ikväll, eller imorgon, eller i helgen när vi är barnfria....
    I natt sov vi inte ens i samma säng. Han har inte rört mig sen i lördags.. Och nu förstår jag ju varför, han var så arg att han höll på att explodera igår. för att JAG inte hade tagit upp ämnet....
  • Uddabus

Dessa jävla karlar... Hade dem fått bestämma hade det inte blivit några barn för att dem blir så rädda så fort kvinnan säger att hon är gravid...

Hot om att lämna, inte ha sex osv osv

• Sweet life
    Uddabus skrev 2011-11-09 09:41:43 följande:
    Dessa jävla karlar... Hade dem fått bestämma hade det inte blivit några barn för att dem blir så rädda så fort kvinnan säger att hon är gravid...

Hot om att lämna, inte ha sex osv osv
    Japps, men när jag pratar med honom ska jag säga att om han inte vill ha fler barn får han bannemig sterilisera sig så att han slipper risken! För jag anser inte att det är mitt ansvar att skydda mig för att han inte vill ha barn..

Nej, nu ska jag försöka vara positiv iaf...
  • Havsjungfrun
    Gullgrodan skrev 2011-11-09 05:15:08 följande:
    kan ej sova vul idag
    Håller tummarna! Kram
  • Havsjungfrun

Tycker så synd om er som har dessa krångliga män till barnafäder. Barn ska ju skpas av kärlek. Jag hoppas att de kommer till insikt innan det är helt kört för dem!

• Pinkflower880

Men vad arg jag blir när jag läser om era ursäkta ordvalet, idioter till män! På vilket sätt skulle det vara lättare att göra en abort bara för att det är ett oplanerat barn? Det är ju ändå samma procedur att gå igenom! Vilka puckon! Dom vet hur barn blir till, vill dom inte ha några får dom ju antingen snipsa eller sluta ha sex helt enkelt! Gah! Ursäkta mina gravidhormoner...

• PIO

Ne!!! Fy va jag blir förbannad när jag läser om er vars karlar säger att ni ska göra abort. Fan har dom inte själva vart me o gjort de små liven??!!! Jädra karlar. Även om det är en olyckshändelse så vet väl alla vad som kan hända när man har sex. Stå på er tjejer!!! Usch ja hade sagt till min att antingen är du en man o står vid min sida annars kan du dra nu!!! Blir bara så arg när ja läser. Kram på er och hoppas att det löser sej!