• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • lycka 4

Dancia va skönt att höra från dig ! Har undrat så hur det gått ja det låter ju uppenbarligen som en liten propp. Hoppas ni får svaren snart

• JennieJ

Hej Danica hoppas du snart mer svar angående din man! Angående molvärk hade jag mycket fram till vecka 7 sedan lugna de ner sig ca 2 veckor för att öka igen och nu är jag 9+0 och har massor ikväll men då har jag även gått en hel del idag och då blir de värre.

• JennieJ

Mena jag hade mycket molvärk fram till vecka 6 (inte 7) och dom sista dagarna har de blivit mer igen. Men har kanske med att de växer lite mer nu antar jag?

• lycka 4

JA det växer så att det knakar:) min molvärk har kommit mer å mer nu.

• JennieJ

Är det någon av er som vet om det finns mycket mammakläder som tex vinterjacka osv i Ullared?

• lycka 4

Japp jag shoppade loss när jag va där :) dom hade en jätte snygg mamma jacka som jag ångrar att jag inte köpte

• JennieJ

Lycka 4 det låter bra ditt för köpa julklappar i december och tänkte passa på handla mammakläder och framför allt jacka och byxor

• lycka 4

Dom hade 3 olika färger på velor byxor, å tajts. Saknade dock kjolar

• MissFörstånd

Lillagrynet - det provet på sköldkörteln heter tsh . Jag har ätit medicin gör det i tio år och jag blir sämre i proverna nu som gravid så jag får äta mer medicin. Ärligt talat så brukar de aldrig säga om jag ligger högt eller lågt men jag tror jag har för låga värden eftersom jag får öka min medicin. Höga värden är nog tyvärr lite värre tror jag. Hoppas jag har fel!