emma78 skrev 2011-11-30 21:28:35 följande:
något mycket märkligt hände idag....jag har inte spytt eller mått illa på över 4 veckor,men idag helt plötsligt från ingenstans kom det en spya!! kan man få TILLBAKA illamåendet????? fick nästan lite panik:((
Annars går vi bara och vänta på att det ska bli fredag då det är dax för kub och vi går in i v 13!!!
Har fått grymt ont i ryggen(ryggslutet) och höfterna,är det tecken på foglossning? nån som vet? kommer inte riktigt ihåg hur det var.....
sov gott alla mammor<3
Har fått ont i ena rumpskinkan, det typ strålar ner i benet, och när jag försöker gå snabbt så får jag som en bultande tryckande känsla på blygdbenet. Kan mycket väl vara början till foglossning, eller så e det bara hormonerna som ställer till det.
Går in i vecka 13 i morgon, KUB på onsdag. E helt plötsligt skit nervös att det inte ska va nån bebis där. Vet inte varför. Kanske för att jag inte känner så mycket i magen längre. Mår ju fortfarande lite konstigt och e känslig för viss mat. Tror den där veckan med svag brun flytning också spökar. men magen växer ju som satan så hoppas på det bästa. Har läst för mycket på FL om alla MA och sånnt. Dumma mig!!!