• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • LillSnurr82

Jag skriver inte så jätte mycket , men inne och läser varje dag. Mitt andra barn har en dotter som blir ett år nu den 8/12. Vi bor i Linköping :)

• JennieJ

En fråga om någon vet? Jag har lite bilder på min bildgalleri och nu när jag kommit in i vecka 13 ville jag göra mig mer offentlig ändra bilderna till att inloggade kan se dom men problemet är att "länken" eller "bilden" lägger sig inte på min sida så ingen kan se att galleriet finns att titta på! Hur går man in och ändrar på detta? Hoppas ni fattar vad jag menar? Tack på förhand

• Amy86
    JennieJ skrev 2011-12-01 19:41:04 följande:
    En fråga om någon vet? Jag har lite bilder på min bildgalleri och nu när jag kommit in i vecka 13 ville jag göra mig mer offentlig ändra bilderna till att inloggade kan se dom men problemet är att "länken" eller "bilden" lägger sig inte på min sida så ingen kan se att galleriet finns att titta på! Hur går man in och ändrar på detta? Hoppas ni fattar vad jag menar? Tack på förhand
    är det inte så att man går in på inställningar och kryssar i endast för inloggade medlemmar sen rullar man ner och kryssar i vilka symboler man vill ska synas på pressen och där står bla bildgalleri.
  • Tre Flickor

Jag bor på en ö, Öland Glad

Grattis till er som varit på UL och fått se era fina bebisar. Själv sitter jag och längtar till den 3 januari då vi ska på RUL. Vi fick tid i vecka 18+5, kändes lite sent, nästan halvvägs in i graviditeten. Tänk, i januari månad, dvs NÄSTA månad så är somliga av oss som ska ha i början på juni redan halvvägs in i graviditeten. Vilken härlig och pirrande känsla Glad

Tänkte passa på att höra hur ni har det med era magar tjejer?
    Min mage är väldigt trög och nu har det gått över en vecka sedan senast. Jag dricker mängder av vatten och tuggar massor av laxerande tuggummi men inget hjälper haha. Har ni några bra tips att dela med er av?

• jag vill men

Jag väntar första barnet efter flera års försök. Bor i Nyköping. Har precis gått in i v12.

• Aikotakara
    Josenoah skrev 2011-12-01 19:13:16 följande:
    Åhh vad roligt att det går bra för så många :) snart blir vi mammor (igen för vissa) !!! Vet att jag frågat detta förut med det är ju några nya i gruppen, vart bor alla? :)
    Norrbotten ;D
  • Amy86
    JennieJ skrev 2011-12-01 21:40:42 följande:
    Amy86 tack så jätte mycket för din hjälp för nu syns mina bilder
    Va bra det var bara en vild chansning för är inte så bra på sånt:)