JennieJ skrev 2011-12-03 23:09:56 följande:
God kväll alla mammor där ute! Har följt vad ni skrivit under dagen och vill della med mig av vagnen jag REDAN köpt! Mycket pga 365 dagars öppet köp så våga vi. Har med mina 2 andra barn köpt helt nya Brio kombivagnar men denna gång satsa jag på en stabil och bra vagn som kosta inte ens en 3 del av vad en Briovagn kostar. Visst älskar Brio men jag vet hur snabbt jag tröttar och vill ha en ny sittvagn efter ca 8månader tell 1 år. Så jag vill inte slänga 8 tusen på en vagn så kort tid. Så här har ni min vagn som står i källaren i en låda
www.jollyroom.se/produkter/aka-resa/barnvagna...
Sedan måste jag erkänna att efter erat snack om angelsounds vart jag sugen på att skaffa en egen, så övertala gubben *som inte var svårt* att köpa en. Så vi beställde denna på Ebay och nu sitter jag ner och inväntar som barnen till julafton att den snart ska komma så man får höra lilla hjärtat på den lille.
viewitem.eim.ebay.se/Angelsound-Baby-Fetal-Do...
Önskar er alla en fortsatt mysig och trevlig helg för här ska ses skräckfilm nu och ätas chips
Ta hand om er!
Hej! Såg att någon annan i tråden skrivit att hon vart missnöjd med sin 2me, och jag måste bara tala om att jag har en 2me -copenhagen och jag älskar den!! Den är jättesmidig och ja, jag tycker den känns lite lyxig, haha, så olika det kan vara :) Känns inte alls plastig och luktar inge konstigt, fått jättemkt komplimanger för den :D Funderar starkt på att köpa den syskonvagnen för den uppfyller ALLA mina krav på syskonvagn, det enda jag ska kolla upp en gång till är stötdämpningen, för den är bara ok på den vi har nu (men så är det ju bara en sulky också!) Inte många vagnar som man kan ha båda barnen vända åt vilket håll man vill :) + att jag ska köpa en mysig mjuklift som jag har för mig inte ingår. För mjuklift hade jag inte när dottern var liten och det saknade jag massor, så det ska jag allt ha denna gång ;)
Barnvagnsjakten är verkligen igång, och det är såå roligt tycker jag :)