AgnesGN skrev 2011-12-03 22:11:19 följande:
Tror aldrig jag kommer hitta rätt i barnvagnsdjungeln! Detta är mitt första barn och jag fattar inte alls vad ni snackar om... =P Jaja, bara börja gå efter jul på barnvagnsaffärer och prata, provköra, klämma, känna och vika ihop... =P
Hade aldrig vågat köpa ett angelsound, jag hade fått nojjen om jag inget hörde. Sen känner jag oxå som så att jag inte kan påverka något hur som helst, så varför nojja? Hoppas jag inte förolämpar någon nu bara... =)
Jag har oxå "outat" mig nu inför stor del av släkten och nu börjar det spridas bland vänner. Jag hoppas allt går vägen nu, men om det inte gör det så är det väl bra att folk vet varför man mår dåligt. Nu är det ju verkligen en bebis där i magen, en mkt liten förståss, men dock en bebis. Går in i v. 14 imorgon, 13+0. Känns helt underbart. Dock längtar jag lite efter att illamåendet ska börja avta, halsbrännan har kommit och gott och är nu värre än nånsin på kvällarna. Men jag gillar läget och försöker att inte klaga alltför mkt...

Ta tid på er så att ni hittar rätt vagn för er, den ska ju passa både bebis, mamma och pappa. Tycker att det är en otroligt hysteri runt dessa vagnar nu för tiden. Lufthjul är definitivt att rekommendera, oavsett vart ni bor. Ej vikhandtag o.s.v.
Man behöver inte byta en massa gånger. Behöver definitivt inte köpa en ny vagn till varje barn...
Zvartaliljan skrev 2011-12-03 22:21:41 följande:
Har en vän som är inne på vagn nr.16 till sin 2-åring

Allvarligt... Har hon inget bättre att lägga sin tid och pengar på?