Zvartaliljan skrev 2011-12-03 22:21:41 följande:
AgnesGN - ja jag rekommenderar verkligen dig att ta god tid på dig att bestämma din första vagn (skriver första för det lär bli fler

). Du kanske tror att du vet vad du vill ha för någon men så testar du någon helt annorlunda och blir alldeles kär
Har en vän som är inne på vagn nr.16 till sin 2-åring

riktigt så galen är inte jag iaf

Haft 4 olika vagnar till stora tjejen som såldes och sen 3 olika till lillkillen varav en syskonvagn. 2 av dom finns kvar till nästa. Ska försöka hålla mig till bara en ny nu till nästa (donkeyn då), får väl se hur det går

Barnvagnsdjungeln verkar hemsk... =) Och tack för att du tror att jag kommer köpa fler vagnar för jag hoppas jag kommer få fler barn så det kommer behövas... Men tror aldrig jag blir så tokig att jag måste ha 16 olika till ett och samma barn! Herreje! =)
Måste googla lite på vad man ska tänka på när man köper dessa barnvagnar... Sen måste man väl provköra oxå... Sen tänka på att jag bor norrut så vi har vinter stor det av året... (well, tydligen inte detta år, men brukar ha...

) ...och vagnen måste anpassas efter att köras i snö och slask... Mkt att tänka på alltså... Har en kompis som köpt en vagn där bilbarnstolen (eller vad det kallas) passar att stoppa i vagnen så slipper de flytta babyn mellan när de åker bil och så... Skitsmart tycker jag! =)