IdaElinLivia040611 skrev 2011-12-12 08:22:42 följande:
Porlantis: så har jag med. Det som e jobbigast nu, speciellt kvällstid. Dricker massa samarin och tuggar galviscon. 13+3 idag full fart mot v 15 och nytt UL. Har nästan kännt mig som deprimerad helt utan anledning ett par dagar. Bättre idag. Tror det e hormonerna. Och att jag fortfarande e mycket hemma för jag e så trött och illamåendet har liksom tagit lusten att göra nått. Och även om jag mår bättre så e jag fortfarande lite orkeslös. Men men jagve super glad över graviditeten och har en fin man som e lika lycklig och efter vad jag läser hör så e jag ännu mer tacksam att jag träffat rätt man och blir så väl omhändertagen och älskad.
Kan bara instämma i det här med rätt man, det har jag också

han vill bara uppmuntra mig och skja lite och så mara morrar jag tillbaka, stackarn! Men han är också så omtänksam och go...och engagerad! Har också kännt mig så trött det sista, jag är väl lite sen med gravtröttheten kan jag tänka mig, haha! Inte så glad heller alla dagar men så är det väl?! Jag mumsar på novalucol och det funkar rätt bra men att dricka mäjölk funkar nästan bättre. Feta mjölkprodukter lägger sig tydligen som ett lock över om jag förstått rätt. Men jag dricker lättmjölk och det funkar fint.
Nä, nu ut i halvmörkret med pigga vovvar innan dom säger bawowowowooo och väcker sambon, som ska jobba sent ikväll