• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • JennieJ

Goddagens tjejer? Tack för svaret om bananflugor nu ska dom dö dom små jäcklarna. Angående min växtvärk eller vad de är ska kollas upp hos mvcläkaren i morgon. Får se vad han säger. Måste fråga vad de är för könstester ni pratar om och hur går dom till? En en fortsatt bra dag

• PIO

Jag tror på spådomar :) älskar sånt!!!

Läkarbesöket gick bra idag. Däremot blev ja sjukskriven en månad till. Moderkakan ligger för långt ner så de va den som orsakade blödningen för två veckor sen. Så ja får fortfarande inte lyfta mer än 4-5 kilo. Kändes skönt att få se bebisen och att allt såg bra ut endå.

• Sweet life

Idag är lite av en ny värld för mig.. Att vakna utan att behöva springa och spy är underbart! Så jag håller på med stora julbaket, saffransbullarna vart monsterstora, ischokladen megagod och nu är det dags för den vita chokladtryffeln med saffran...

• Uddabus

Okej... Spådde mig idag o hon Berättade en massa om min sambo som inte någon annan kan veta hur han är o att han har problem med en kvinna som gör honom alldeles matt osv... Hon trodde inte att vi kommer att separera helt o fullt men att där är stora problem osv som han sj måste ta tag i...

• MissFörstånd

Havsjungfrun - näe det är Inge kul. Hur mkt äter du? Läste på nån sida igår att när man blir gravid så kan man själv höja dosen med 50 microgram, har du hört det? Låter konstigt tycker jag.

Har nu hämtat ut en tens apparat hos sjukgymnasten , så nu hoppas jag på mindre ont.

Ska till dagis vid fyra och kika på lucia

• Uddabus

O sen pratade hon om hans barn(3flickor) o rätt som det var frågar hon om pojken då...

Vilken pojke? Ja då är han inte född ännu säger hon o nästa att jag måste ta hand om mina barn o mig sj riktigt ordentligt nu.. O att min sambo kommer inte att kunna lämna mig fullt ut... Att han kommer tillbaka... Oavsett...

Så vi får väl se om där är en liten pojke i min mage då...

• Uddabus

O om min sambo inte följer med på ultra den 10 jan så tar jag reda på det sj... :)

• PIO

Busbus- å va häftigt. Kul att se sen om det stämmer :) tycker de är skit häftigt att gå till spådamer. Va där för ett år sen efter att min farfar dött o hon kunde säga en massa saker som ingen kan veta nått om. Är så sugen att gå till en nu när ja e gravid :)