Juni-barn
här har de tagit bort infodagarna från f-kassan.
sweet life: vilken fruktansvärd tanke från barnets mamma. Om det inte löser sig och om ni kan tänka er så kan ni ju försöka prata med läkare och bm om en planerad igångsättning så att ni slipper lämna bort barnet tíll någon okänd.
Jag kissar hela nätterna plus att jag är dyngsur när jag vaknar. Blir galen snart. I natt har jag nog inte sovit mer är två timmar sammanlagt:( På dagarna är det inte lika farligt. Är så SJUKT trött. Har sovit så här dåligt jättelänge nu, värken tar död på mig och när jag vaknar av den måste jag ju upp på toa. Känner mig skitlåg i dag
Jag har inte heller vägt mig sen inskrivningen. När jag frågade med senaste barnet sa hon att de väger på slutet också, för att ha koll om det skulle bli nödvändigt med sövning eller liknande.
Någon som vet hur det har gått för dem som fick tvillingar? Tänker ofta på dom
Ja det verkar skilja väldigt från mödravård till mödravård. I morgon är det dags för mig att gå till bm. Först ska jag till läkaren med min dotter som ramlade för några veckor sedan. Hon fick ett jack i pannan som inte har velat läka riktigt.
I dag vaknade jag vid 5 och var jätteyr och hade ont i huvudet. Mannen fick köra dottern till dagis då jag inte kunde vara upprätt utan att känna att jag skulle svimma. Det hjälpte inte hur jag än låg, satt eller stog---- någon som känner igen det? Jag somnade om och mitt vänstra ben domnade nästan helt. Det domnar i och för sig i vanliga fall ocskså ibland men det var jätteobehagligt. Hur som helst, jag sov en stund och sen blev det bättre. Kanske ska ta upp det i morgon hos bm??