• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Tre Flickor

Pepita - Grattis till ett lyckat RUL Skrattande

fia91 - Hej och välkommen Glad

I morgon ska jag på RUL.
    Väntan har känts evighetslång men snart är det dags.
    Håll tummarna för att allt ser bra ut Solig

• sophieand

Allt såg bra ut idag på rul. Så skönt att bara få bekräftat att det är ngn där inne som mår bra. Blev dock framflyttad till 16/6 men det var mer el mindre väntat samt välkomnat då jag har större chans att hinna klart min utb då..:)

• Pepita
    Tre Flickor skrev 2012-01-02 18:37:47 följande:

Pepita - Grattis till ett lyckat RUL Skrattande

fia91 - Hej och välkommen Glad

I morgon ska jag på RUL.
    Väntan har känts evighetslång men snart är det dags.
    Håll tummarna för att allt ser bra ut Solig

Tack!

Håller tummarna för att allt ska se fint ut imorgon! Solig
  • Pepita
    sophieand skrev 2012-01-02 18:45:10 följande:
    Allt såg bra ut idag på rul. Så skönt att bara få bekräftat att det är ngn där inne som mår bra. Blev dock framflyttad till 16/6 men det var mer el mindre väntat samt välkomnat då jag har större chans att hinna klart min utb då..:)
    Vad skönt att allt såg bra ut för er med! Grattis! Skrattande
  • PIO

Ni som gör rul den här veckan är det ingen som ska kolla vilket kön?? Åå ja är för nyfiken för att inte ta reda på det. Det spelar absolut ingen roll vad det blir men ja vill veta iaf :) längtar ihjäl mej till måndag!! Räknar ner dagarna nu o de går så sakta. Hihi

• OHs mamma

Grattis till alla lyckade RUL och ändrade arbetstider etc!

Känns som jag bara klagar nuförtiden men idag small det bara till i fogarna. Var och pantade burkar och skulle sen in en snabbis på Coop Forum och handla lite smått bara. Men inne på Coop fick jag SÅ ont, jag kunde knappt gå...fick gå hängandes på vagnen och SÅ sakta och ankstil. När jag väl kom ut till bilen var jag gråtfärdig, visste inte om jag skulle orka köra hem. Men det gjorde jag som tur var, men har fortfarande ruskigt ont även om det blivit betydligt bättre nu när jag vilat.

• OHs mamma

Ps, det är verkligen tur att jag har en sån fin make som ställer upp i vått och torrt! Han har till och med tagit ledigt för att kunna köra mig till läkaren! Ds

• OHs mamma

Åh, vad jag blir sugen på en Bugaboo Cameleon när jag surfar runt! VILL HA!! Men får väl piffa upp min nuvarande vagn på nåt sätt istället Tungan ute

• Havsjungfrun
    PIO skrev 2012-01-02 19:05:34 följande:
    Ni som gör rul den här veckan är det ingen som ska kolla vilket kön?? Åå ja är för nyfiken för att inte ta reda på det. Det spelar absolut ingen roll vad det blir men ja vill veta iaf :) längtar ihjäl mej till måndag!! Räknar ner dagarna nu o de går så sakta. Hihi
    Härligt med pigga och fina bebisar på RULBaby! Längtar till på torsdag men är samtidigt lite nervös. Nix pix, vi kommer inte att kolla könet. Är ju en sååå spännande överraskning när h*n kommer ut!
  • Pepita
    PIO skrev 2012-01-02 19:05:34 följande:
    nej, vi kollade inte heller kön. sparar den överraskningen till när h*n kommer ut