• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • RocketQueen

Åh pratade precis med bemanningsansvarig på mitt jobb, jag hade ju sån ångest över att behöva jobba natt så hon bytte mina pass till dagpass resten av veckan! Underbart!
    Var bara tvungen att dela med mig

• Sweet life
    RocketQueen skrev 2012-01-02 16:13:42 följande:
    Åh pratade precis med bemanningsansvarig på mitt jobb, jag hade ju sån ångest över att behöva jobba natt så hon bytte mina pass till dagpass resten av veckan! Underbart!
    Det är värt ett grattis!
  • Havsjungfrun
    RocketQueen skrev 2012-01-02 16:13:42 följande:
    Gott!

Har varit en sväng på mellandagsrean idag. Lite folk men jag var sååå trött hela tiden. Spydde upp hela frukosten innan jag åkte så det tog väl lite tid att hämta sig från det med. Ville bara åka hem. Gjorde inga större fynd heller. Kollade på H&M igen efter bra mammakläder men de har inga fina saker alls den här gången tycker jag. Synd att inte lindex säljer mammakläder längre, de var jättebra!. Köpte i alla fall första sakerna till bebisen, en body i strl. 50 och ett par byxor i strl. 56 :) 
  • Pepita

Visst ja, RUL gick bra sååå skönt nu kan jag andas ut! Fick 3:e juni som bf så en dag tidigare än det jag räknat på

• fia91

Hej tjejer :) Jag tar och hoppar in här, har bf den 6e juni med mitt första barn. So excided! :) Är i vecka 18 nu och har UL den 11 januari, längtar! Vill veta hur bebis mår där inne! :)

• MissFörstånd

Fia91 - välkommen! Samma datum har vi på UL men jag har Bf 3/6 än så länge . Själv har jag räknat till 6/6 men bm säger annat så jag väntar till UL .

Pepita - grattis till ett lyckat UL

• fia91

MissFörstånd- Jag kan knappt vänta på UL! Är lite nojig till och från (a). Min BM räknade först ut 7 juni på datorn, sen 5 juni på någon platta hon hade. Så jag säger 6 juni ;) Får se vad dem säger på UL :)
    Hade ett VUL i vecka 8 pga blödning, och då såg allt bra ut iaf. Hoppas att det fortfarande är det! :)

• Pepita

MissFörstånd: tack! Spännande vi har samma bf. Får se om ditt ändras efter UL.

fia91: välkommen! Spännande å höra vad det blir för datum när du hört olika.

• fia91

Tack! :) Jaa, jag hoppas det inte flyttas fram för mycket bara :P Fast på VUL i vecka 8 verkade det stämma rätt bra :)