• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Sweet life
    gammelmamma skrev 2012-01-10 13:20:13 följande:

Nu tjatar jag om barnvagnen igen, någon som vet vilket babyskydd som ingår vid köp av tako jumper 3 i 1?

www.takobarnprodukter.se kolla om det står nått här...
  • gammelmamma

Sweet Life, tack men hittade tyvärr inget. HAr mailat dom och frågat, ska bli spännande och se om man får nåt svar. Är suge på den vagnen men skulle vilja ha babyskydd med bas, vet inte om de tgår att köpa till.

• Nangijala

Herrejisses vad det skrivs i tråden, är man inte inne på någon dag så har man flera sidor att ta igen :) Kul att de flesta börjar få gå på sina RUL, ca 3 v kvar för vår del :)
    Någon som gjort rul i borås och fått reda på kön?

• MissFörstånd

Stjärnfrukt - det var på våren 2008 vi använde Pampers.

Gammelmamma - berätta om du får nått svar på mailet, är lika nyfiken jag.

Bf enligt bm: 3/6
    Bf enligt mig: 6/6 :)
    Får se vad rul visar inorgon

• AAEV

BF enligt mig: 29/6
    BF enligt BM: 29/6
    BF enligt UL i v 12: 29/6

Tror nog detär det datumet som gäller ;) 

Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • Sweet life

BF enligt mig: 12/6
    BF enligt BM: 10/6
    BF enligt VUL i vecka 7: 14/6

Så det ska bli intressant vad som sägs på RUL på måndag..

• LillSnurr82

Bf enligt mig 18/6
    Bf enligt bm 20/6
    Bf enligt ul 17/6

Får se vad de säger på rul. :)

• gammelmamma

Miss Förstånd: Jag fick ett svar ganska omgående från Tako. Det ingår ngen bas och det finns inte att köpa till. Däremot kan man ju välja bort att köpa med bilstolen och köpa den på annat ställe:) Men då kan man ju inte ha den på vagnen.... så frågan är!!!! smidigt i bilen eller till och från bilen:)

• UnderbaraPojke

Var på RUL igår ... Visade en liten pojke minsann =)

BF enligt RUL 8 juni

BF enligt sista mens 29 maj

BF enligt tidigt ultraljud 5 juni

Längtar mig till dööds =)

• Zvartaliljan

Jag ska på ul på torsdag. Var på ett den 28/12 men hon tyckte bebisen var för liten så jag lär väl bli framflyttad Bf enligt mig - 1/6 Bf enligt bm - 1/6 Bf enligt vul v.7 - 4/6 O bf enligt ul återstår o se men hon trodde runt 13/6 Den 11/6 är vår bröllopsdag så det vore j lite skoj förstås men jag lär ju föda redan i maj :-/