• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • LillSnurr82

Busbus, beklagar hoppas det är det bästa för er alla tre ändå! Kram

Jag har inte mitt Rul förrens 25/1 är då i v 20(19+3) vill att tiden ska gå fort tills dess.

• lycka 4

PIO !! Jag har haft sd men dom har lugnat sig lite , nu kommer dom mest på kvällarna

• lycka 4

Vecka 16 idag =) Det går undan nu tycker jag

• Dancia

Pio: jag har mycket färre sammandrsgningar nu än när jag hade UVI:n då de kom helatiden. Men när de väl kommer gör det faktiskt relativt ont och jag måste andas och koncentrera mig. Just nu får jag allt mellan 2-8 sd om dagen beroende på vad jag gör och enligt undersökningar så gör de ingen påverkan på tappen och då är det ingen fara. Om man tycker att man har mycket sd så är det alltid bra att kolla upp så man vet hur allt står till. Framför allt så inte tappen blivit påverkad.

• Polarlantis
    LillaGrynet skrev 2012-01-11 08:32:37 följande:
    Polarlantis: Får man fråga vem du går hos!? Vilken BM? Måste säga att det är väldigt rörigt på BM-mottagningen.. Har blivit inbokad på tider för att ta prover bla o då när jag kommit så har det inte funnits något inbokat o allt hat varit allmänt rörigt denna gången mot förra gången jag var gravid 2007. Skulle inte förvåna mig om jag kommer dit nästa v o inte är inbokad på UL... Blir så trött! Jag går hos Karin förresten och ska på RUL till någon som heter Åsa.
    Rörigt är bara förnamnet! Sista besöket satt hon och pratade om att blodtryck det tar dom varje gång...men tror du att dom tog ngt? Nop! Men vad tusan hon heter...hmm...hon har iaf ett skumt efternamn komemr jag ihåg... Hade en jättemysig förra vändan som var lite äldre, min är rätt ung...typ 35 tror jag. Ska kolla hemma vad hon heter! Vi får hoppas att du har ditt UL när du kommer dit!!!
  • Uddabus

Ja det är så fruktansvärt tråkigt o hemskt så det finns inte ord... Har sovit knappt tre timmar o är helt tom, slut o matt...

• RocketQueen

Busbus: Först, klart du ska vara kvar i tråden, vi har ju blivit ett gäng nu
    Hoppas allt blir bra för dig och den lilla. Hoppas det känns bättre om ett tag så att du kan fokusera på bebisen och inte slösa energi på en dumkarl som inte kan bestämma sig. Klart att allt känns vidrigt nu men nu när ni har tagit beslutet så är det första steget till att gå vidare. Lycka till!

• Moa Li

Hihi, idag när jag sitter här känner jag bebis en sparka. Flera gånger, långt ner i magen. Känns som bubblor eller ryck. Är i vecka 19 nu. Inke kännt av på riktigt än, men nu känner jag mig övertygad om attd et är liv i magen. häftigt.

• Uddabus

Ja men beslut ändras så fort fram o tillbaka hela tiden..

Älskar ju den där idioten.... O vet att han älskar mig men en massa dravel o skit som är emellan

• OHs mamma
    Uddabus skrev 2012-01-11 11:01:55 följande:
    Ja men beslut ändras så fort fram o tillbaka hela tiden..

Älskar ju den där idioten.... O vet att han älskar mig men en massa dravel o skit som är emellan
    Vet inte vad jag ska säga...lider med dig