Juni-barn
Min läkare på spec mvc gjorde inte heller någon undersökning när jag blev sjukskriven för foglossning. Men jag fick ju förklara hur det kändes och var jag hade ont.
Min läkare på spec mvc gjorde inte heller någon undersökning när jag blev sjukskriven för foglossning. Men jag fick ju förklara hur det kändes och var jag hade ont.
Nu ser jag från datorn! Vilken liten sötnos!
Jag vägde mig nyss och det skulle jag INTE ha gjort! Trodde att jag gått upp 12 men nu visade vågen på 15 kilo upp. Ska väga mig igen imorgon bitti och hoppas på lite mindre. Jag är svullen och har inte kunnat röra mig mycket alls, men vikten är för mig jobbigt!
Lillsnurr - jo man "förlorar" dagar, det blir s.k dubbeldagar. Man måste ta dessa 30 innan barnet fyller 1 år och om man tar 30/person så försvinner 60 dagar. Därför tror jag inte vi kommer göra det, vill ju ha dagar så länge som möjligt.
Lillsnurr - ja så kommer vi också kunna göra och det känns bättre. Sen är det kul att få bebis på sommaren för först tar sambon de tio dagarna och sen tar han ut fredagar på dottern framtill semestern och sen blir han hemma fyra veckor. Efter det tror jag det blir skönt att han går tillbaka till jobbet och vi får lite rutiner .