• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • gizmolarson

Idaelinlivia040611- blir du igångsatt av nån mer anledning oxå? Jag har oxå haft snabba förlossningar och att som kommit 1-2 veckor tidigare men inte har jag hört något om igångsättning

• emma78

missade ju att tala om att vi behöll bf 14 juni:))

BF enligt sista mens 14 juni
    BF enligt KUB  14 juni
    BF enligt RUl  14 juni

• Tre Flickor

Meddelar att också jag valt att byta signatur pga hackningen av FL.
    Tidigare hette jag Tredje gången!  

• Zvartaliljan
    emma78 skrev 2012-01-20 20:00:53 följande:
    missade ju att tala om att vi behöll bf 14 juni:)) BF enligt sista mens 14 juni BF enligt KUB  14 juni BF enligt RUl  14 juni       

Då har vi samma nu de flyttade mig från 1 till 14
  • PIO

Ne usch nu får ni sluta prata om tidigare förlossningar. Blir ju livrädd :)

Idag har ja haft lite mer sd igen. Gillart inte... Men men de gör ju inte ont iaf. Får hoppas på en lugn helg. Ska ju på koll igen på tisdag.

• OHs mamma

Ja, nu byter vi samtalsämne!

Syskonvagn eller inte?!
    Storebror kommer vara lite drygt 2 år och 4 månader när lillebror kommer.

• Zvartaliljan
    OHs mamma skrev 2012-01-20 21:43:53 följande:
    Ja, nu byter vi samtalsämne! Syskonvagn eller inte?! Storebror kommer vara lite drygt 2 år och 4 månader när lillebror kommer.

Syskonvagn. Tänk på att det är sommar o fullt ös o även storebrr lär behöva sova på dagen o åka vagn när ni är ute, vilket man ju är en hel del på sommaren. Här kommer storebror vara 2,5 år ostorasyster 6, jag ska ha n donkey för d två små + ståbräda till storasyster.
  • OHs mamma
    Zvartaliljan skrev 2012-01-20 21:57:03 följande:
    Syskonvagn. Tänk på att det är sommar o fullt ös o även storebrr lär behöva sova på dagen o åka vagn när ni är ute, vilket man ju är en hel del på sommaren. Här kommer storebror vara 2,5 år ostorasyster 6, jag ska ha n donkey för d två små + ståbräda till storasyster.
    Ja, jag blir mer och mer inne på att ha en syskonvagn. Speciellt med tanke på när maken går tillbaka till jobbet och jag själv ska ta mig ut med båda barnen. Men det är inte bara att lägga ut typ 6000kr....speciellt inte nu när jag redan är sjukskriven.