• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • JennieJ
    RocketQueen skrev 2012-01-23 22:46:34 följande:
    Haha jag tänkte att det är nog bäst att undvika ett bildbyte nu också, om jag nu vill att folk ska känna igen mig
    theawesomelifeofanordinaryrocksthar.blogspot....

Haha uppskattas! Förstår alla som byte namn svårt nu i början å veta vem e vem!
  • gammelmamma

lycka till på RUL i morgon. Mycket pojkar är det. Det känns som vi kommer få en tjej för att jämna ut det lite:)

• MissFörstånd
    JennieJ skrev 2012-01-23 22:37:49 följande:
    Herregud vad förvirrad jag är med alla namnbyten :S tack ni som har samma bild men annars är jag helt lost!! Trodde jag var förvirrad innan men icke som icke !

Samma här, väldigt förvirrande . Jag kände att jag inte skrivit något hemligt så jag orkade varken byta bild eller användarnamn

Lycka till alla som ska på ultraljud idag! 
    ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • lycka 4

Godmorgon tjejer !
    Vaknade 06 å kunde inte somna om så jag gick upp, drömde en helt hysteriskt orolig dröm fy. Min man kommer ju vara borta mycke denna vår å i maj är han borta typ konstant . Jag drömde att jag fick värkar och för mig är det jordens skräck sinario hua . Dels för att jag är själv ,det finns ingen förlossning här i Motala jag måste till linköping, farligt om jag får värkar efter 3 snitt. Samt att jag känner ju typ ingen här vad gör jag med barnen ahhh.

Jaja nu va det ju bara en dröm =)

Ja gud va killar det kommer födas i denna tråd =)
    Jag är verkligen sist i tråden med mitt rul 14 /2 men sen är ju mitt riktiga bf i4 Juli också samt att jag kommer vara i vecka 21 .

Vi har ett tjej namn å ett kill namn som slår mer än dom andra å det är Tjeje = Lee     Kille = Dante

• Polarlantis

YEY! RUL gick som en dans så nu är det spikat till den 21 juni Skrattande Mindsommar unge blir det minsann! BM kunde tyvärr inte se kön men jag tror det är en kille medan sambon tror det är en tjej, vi får väl se!

Har tokont i mina ligament, AAAAJJJ!!! Någon som har ngt bra tips mot denna smärta? Går knappt att röra sig ju, suck!

• LillaGrynet

Ja det är en riktig pojktråd det här Ska bli spännande o se på Köns-UL i slutet på feb vad vi väntar.. Killen tror tjej å jag pojk

Hänger inte heller med på vilka alla är här inne nu efter namnbyten.. Var förvirrad redan innan men nu är jag mer än någonsin;)

• IdaElinLivia040611

Vet inte riktigt varför jag bytte namn heller, men jag har ju nästan samma Tungan ute.
    Grattis till alla RUL nu e det inte många kvar, och en himla massa pojkar......Lycka till idag Dancia och om det var någon mer som skulle iväg.
    Jag ska kika in på min lilla om 3 veckor igen...myyyys! Men det har blivit fasligt många UL den här graviditeten. Uppe i 4 redan och ett par till blir det. Tur att han rör sig så mycket så jag slipper störa honom med Angel Soundet.

Igår var jag å fyndade en massa kläder till mig och magen. Behövde inte köpa gravidkläder utan bara M/L i vanliga kläder. Så sjukt bra rea på alla affärer. Hittade en massa härliga stickade koftor och tröjor. Sen e det bara att ha långa tighta linnen under så e man klar:) Hittade en jätte fin klänning också som jag hade igår när min Näst äldsta fyllde år. Så mysigt att klä sig i åtsittade kläder nu när magen ha den finaste formen.

Ska ut och kolla lite till idag....älskar shopping särskillt när det e halva rean,,,Tungan ute .

Just det min åkpåse har kommit till Donkeyn så nu har jag två. Nu ska jag finula om jag ska köpa till en extra rosa sufflett. Måste kolla vad det kostar. 

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Marcel Luca 120618
  • LillSnurr82

Jag har mitt rul i morgon kl 13.00 spännande :)
    Kul att det gått så bra för alla.. Verkligen en pojktråd, vi ska ju ej kolla kön så vi får väl en tjej då för att jämna ut :)

Hörde att det var drakens år oxå :) de i Kina (där man bara får föda ett barn pga folkmängden) väntar att skaffa barn till just drakens år för det betyder lycka :) så de väntar på en baby boom i Kina detta år :)

• Minimor78

Jag har också mitt ultraljud i morgon.
    Jag vill veta vad det är, men maken vill absolut inte. Fråganm är om jag ska tjuvkika om han inte kan följa med...?
    Men då kanske jag inte kan hålla mig sen.
    Vi har två killar sedan innan, så jag hoppas på en liten tös nu =)