Dancia skrev 2012-01-24 14:25:49 följande:
Grattis polarlantis och ja88 :).
Äntligen kan jag också slappna av helt och njuta av tanken att det faktiskt blir ett barn till :). Allt såg jättebra ut och hon flyttade BF från den 23 till den 24 Juni, så idag är det exakt 5 mån kvar till BF :). Enligt BM som gjorde ultraljudet så väntar vi en flicka så jag är en av de få som bryter pojktrenden ;).
På väg hem passade vi på att svänga inom H&M där jag gjorde första inköpet till bebis :).ett 2-pack mössor till nyfödd med en rosett på och 2 par strumpor i vit/grå med texten "Born 2012" :)
GRATTIS!!!!!!!!!! Så härligt och lite småkul att du får en tjej också, nu när det är så mkt pojkar här, haha!
Uddabus skrev 2012-01-24 14:30:58 följande:
5 sen inskrivningen v 22 vätska har jag oxå... Men vägrar sluta på 25 kg
Gör det dig gladare om jag säger att jag nu i nästan v 19 (fullgångna) har gått upp 7kg TROTS att jag går långa prommenader varje dag? Över stock och sten med två stora vilddjur till hundar, så det är inte fråga om sakta fönstershoppande precis...Jag tror inte det är så mkt man kan styra över det här med vikten. Visst, jag äter mer godis än annars, jag äter väldigt lite normalt, men jaja liksom, det är inte hela världen tänker jag. Äter vettig mat och när jag är hungrig och så får det gå som det går. Tror du kan väga dig hos BM och slippa få veta. Gör det om du mår bättre!