• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • PojkarnasMamma85

Jag valde att ha en bild istället för en tom presentationsbild :P Det var jag som först hette Skruttens mamma, har en son på 2 år som heter Oscar och har BF 8 juni. Jag som vill ha en Bugaboo och har nog bestämt mig för ett kejsarsnitt och pojken i magen ska heta Harry

• RocketQueen

Idag har jag sovit riktigt dåligt... Vaknat flera gånger och när jag väl har sovit så har jag drömt mardrömmar... Jobbigt när man legat i sängen i åtta timmar och går upp lika trött som när lade sig.

• Tre Flickor

Grattis till alla lyckade RUL Glad
    Det verkar vara väldigt mycket pojkar i just denna tråd. Det vore kul att veta hur många %. Själv väntar jag min tredje och sista flicka och har 127 dagar kvar till BF.

Första flickan kom BF+4, andra BF-8 så det blir spännande att se när denna behagar titta ut Glad 

• Josenoah

I morgon är det dags för vårt ul sååå spännande!!! Hoppas pyret mår bra där inne!!! Har en pojke sen innan och är helt säker på att jag får en till liten pojke :) verkligen en pojk tråd det här ;)

• JennieJ

Hej tjejer :) idag är jag i vecka 21 (20+0) med andra ord passerat halva tiden :) grymt härligt. Grattis till alla lyckade rul och lycka till er som snart ska gå :). Själv filar vi på för fullt här hemma angående namn och dom vi filosoferar över är Casper, Robin och Elias men igår dök de upp ett namn till i mitt huvud och de är Viggo :) Sicken tur de är många månader kvar innan man måste bestämma sig!! Dok mellan namnen är inte stans vackraste men de är efter min och mannens olika gammel morfar! Som lite tradition har jag haft gammla släkt namn till båda mina andra så denna lilla pojk får de oxå och hans mellan namn blir Tagge (efter min) och Carl (efter hans pappas) som sagt inte stans vackraste men viktigt! :)

• JennieJ

Hej tjejer :) idag är jag i vecka 21 (20+0) med andra ord passerat halva tiden :) grymt härligt. Grattis till alla lyckade rul och lycka till er som snart ska gå :). Själv filar vi på för fullt här hemma angående namn och dom vi filosoferar över är Casper, Robin och Elias men igår dök de upp ett namn till i mitt huvud och de är Viggo :) Sicken tur de är många månader kvar innan man måste bestämma sig!! Dok mellan namnen är inte stans vackraste men de är efter min och mannens olika gammel morfar! Som lite tradition har jag haft gammla släkt namn till båda mina andra så denna lilla pojk får de oxå och hans mellan namn blir Tagge (efter min) och Carl (efter hans pappas) som sagt inte stans vackraste men viktigt! :)

• PIO

Hej på er brudar :) ja jisses ca förvirrande med alla namnbyten ;)
    Ang de där 30 dagarna så hade ja nog fattat fel. Trodde att fk hade ökat de 10 dagarna till 30 men förstår nu att de inte va så :) utan att man får ta ut föräldraledigt 30 tillsammans. Vet inte om vi kommer höra så. Har inte pratat så mycket om föräldraledigheten än,

Idag har ja varit till läkaren igen. Tappen va idag 34 mm så de känns ju otroligt bra :) hoppas nu att de kommer se så bra ut resten av tiden. Kommer fortf äta bricanyl o gå på kontroll för livmodertappen varje tisdag.
    Imorgon har ja gått 20+0 v. Fattar inte att de redan är halvvägs :)

• Uddabus

Så nu får det vara slut med gottor o kanske tvinga mig ut o gå mer..

Fast det kommer göra ont med foglossningen o svullna ben...