IdaElinLivia040611 skrev 2012-01-27 10:25:12 följande:
Promenerade hem efter lämning på dagis idag, men gud va långsamt jag går. Jag får lixom ont över blygdbenet och kan inte gå snabbt. Inte alls ont i bebis magen eller några samandragningar utan bara en konstig obehaglig känsla. Kan va fogarna kanske. Det måste se jätte roligt ut när jag går för det är verkligen ankstilen. Och med vinterjacka på syns det ju inte att man har mage än

.
Men det e så skönt å gå. Jag är ju sjukskriven och ska ta det lugnt. Men det går ju så bra med tappen att jag sakta makar mig ut lite nu. Känns så himla hemskt att bara va inne jämt så jag njuter av varje minut ute.
Har börjat äta riktigt bra mat nu också. Lagar mat mest hela dagarna och kör på olika sallader till lunch, och mycket vegetariskt till middag.
Undviker allt sött, bara nån bit mörk choklad till kaffet. Märker hur mycket kosten gör för hur man känner sig. Blir pigg plus att man känner sig duktig. Och bromsar kilon på vågen gör man ju också

.
Det känns riktigt bra att vara gravid nu, känner att man kommit in i den där "glowen" som alla tjatar om. Håller väl i sig ett par veckor tills det börjar bli tungt.
Trevlig helg på er mammisar

.
Min foglossning har alltid varit koncentread med smärta över blygdbenet så det kan nog vara så att det är foglossning