• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • PojkarnasMamma85
    gammelmamma skrev 2012-01-26 09:47:12 följande:
    Hur gör man när man ska svara på ett inlägg och vill visa det så som ni gör? Att det blir en liten grå ruta liksom?
    Du klickar på " tecknet som finns längst upp till höger i varje inlägg och då ser du det i ditt svar
  • Tre Flickor
    Binkelibana skrev 2012-01-26 09:01:00 följande:
    Lyckades få en ny ul-tid idag kl 11. Har knappt sovit inatt, oron har bara stegrats. Håll era tummar att allt ser bra ut, och att det bara var en dålig vinkel igår...
    Håller tummarna, lycka till!
  • Binkelibana

Det såg inte så bra ut, den nya bm kunde inte heller se skiljeväggen. Ska träffa en läkaren på sjukhuset imorgon, får se vad han säger. Bm ville inte säga nåt alls om vad det kan vara eller hur man går vidare... Så ledsen nu!

Sorry om jag drar ner stämningen eller smittar med oro.

• MissFörstånd

Binkelibana - nej men fy vilken hemsk känsla det måste vara! Hoppas verkligen att det går bra och att det inte är något "farligt". Är inte alls insatt i vad de innebär.

• Lilltroll1
    Binkelibana skrev 2012-01-26 12:18:30 följande:
    Det såg inte så bra ut, den nya bm kunde inte heller se skiljeväggen. Ska träffa en läkaren på sjukhuset imorgon, får se vad han säger. Bm ville inte säga nåt alls om vad det kan vara eller hur man går vidare... Så ledsen nu!

Oj, jag kan inte ens tänka mig hur du mår nu men jag hoppas att allt kommer lösa sig på bästa tänkbara sätt.

Jag håller alla tummar jag kan för er!

• gammelmamma

Du behöver absolut inte be om ursäkt, det klart att du måste få skriva av dig. Vad jobbigt för er att behöva gå och vara oroliga. De är så duktiga i dag så det går säkert bra. Jag har en kompis vars son föddes med hjärtfel, han mår jättebra och lever precis som vanligt. Lycka till.
  • Baby1112

Fy vad tråkigt!!! Måste vara jättejobbigt... Att bara vänta hela tiden med! Kramar till dig!
    Sådär ja
  • JennieJ
    PojkarnasMamma85 skrev 2012-01-26 09:21:04 följande:
    Är det du som har bf 11 juni?

Just de JA! Glömde att man bytt namn! Stämmer bra det, hette Jjohansson innan med bt 11 juni :)
  • RocketQueen

Binkelibana: Åh vad jobbigt, kan bara föreställa mig hur det känns innan ni får svar. Hoppas allt går bra för er!