• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Havsjungfrun
    gammelmamma skrev 2012-02-10 06:05:19 följande:
    Kl 00,57 kom lilla Agnes till världen med akut kejsarsnitt. Alla mår bra:)
    Grattis till ditt första barnbarn Baby! Hoppas att både mor och barn mår bra.
  • MissFörstånd

Grattis mormor!!

Inatt fick jag ont i halsen, vet inte om det är en förkylning på g. På ett sätt jag kan hoppas det för då tvingas jag att vila, idag har jag så ont överallt.

Godmorgon förresten .

• gammelmamma

Tack, ja nu mår de bra. Har bara pratat med dottern en liten stund när hon fortfarande hade morfin i kroppen men hon var vid gott mod och Agnes mår utmärkt och hade skrikit direkt:)

• lycka 4

Grattis mormor =)

Ang spjälsäng så väntar jag nog med att köpa någon, jag samsover då jag tycker det är smidigast med amning och dylikt + att det  är sååå mysigt.

• Tre Flickor
    gammelmamma skrev 2012-02-10 06:05:19 följande:
    Kl 00,57 kom lilla Agnes till världen med akut kejsarsnitt. Alla mår bra:)

Grattis mormor, skönt att tjejerna mår bra.
    Du får sniffa bebis tidigare än vi andra Glad  
  • Ensortsmamma

Jösses! Jag gråter väldigt sällan nu förtiden, men efter att ha läst alla era fina kommentarer så rullar nu tårarna längs min kind. Det är såna kommentarer som gör att just denna dagen bli bra. Mina axlar lyfts lite och när de tar emot senare på dagen så kan jag bara tänka på de snälla ni skrivit. Tack så hemskt mycket!

www.rebeckasoderblom.blogg.se