emma78 skrev 2012-02-15 19:25:34 följande:
oj vad fort tiden går....Redan i v 24 på fredag!!
Jag är nu sjukskriven på halvtid pga mina foglossningar...inte smidigt att jobba i restaurangbranchen med sådana besvär:(( Blev faktiskt sjukskriven tiden ut fram till havendeskapspenningen (som jag hoppas ska gå igenom) träder in i v 30! Blev oxå remiterad till vattengymnastik och ett bälte med så klart!
Lillparvlen i magen har börjat sparka riktigt ordentligt nu,ÄNTLIGEN!! Kan fortfarande inte känna alla sparkar utanpå magen och konstigt nog känns det nästan alltid som att h#n sparkar inåt eller neråt mot muffen! Konstig liten prick:)) Ett litet mönster av vakenhet har oxå börjat synas......10-11 på kvällen och 5-6 på morgornen.......hoppas kunna ändra liiiite på det då vi är såååå bortskämda med sömnen nu när man nästan har tonåringar!Annars är det ju bara att gilla läget:))
Fick vara med när min bästa vän "plussade" i fredags!!LYCKA!! Vilka lattemammor vi ska bli:))
Kram på er!
Jag är i v 24+2 och precis som du säger, har jag också svårt att känna sparkarna ordentligt utanpå och lillasyster sparkar också väldigt mycket inåt och neråt (undra om hon kan ha ett finger med i spelet med mitt onda blygdben? Känns som någon slagit mig med baseballträ där). :-P
Kan inte låta bli att jämföra denna tid med tiden då jag väntade sonen och då tycker jag att jag kunde känna mer utanpå än vad jag gör nu - men det kommer väl tids nog.