Ange8608 skrev 2012-02-22 22:47:35 följande:
nu har jag inte varit inne här på länge mer än mpbilen tycker den är så krånglig så bara läst men inte skrivit=)
HAr varit lite mycket här.. Jag blir ensamstående igen..
Med Ebba flyttade han i 2:a månaden (mitt val att han skulle göra de) å denna gången flyttar Mathias nu på fredag å jag är i vecka 23! Dom säger ju att man faller för samma typer av killar å de verkar ju stämma:P
Just nu känner jag ingen tillit alls till honom.. Känner mig sviken.. Men ändå känns det bra, jag känner mig inte ledsen för hans humör blev aldrig bättre..
Det jag funderar på är förlossningen.
Har bett min mamma vara med, vet ni om jag kan be om att bli igångsatt?? Mamma har ett jobb hon inte bara kan ta ledigt från så utan måste säga till i god tid å om hon ska ha möjlighet å följa med så behöver jag ju ett datum..
Om jag säger att jag är jätte rädd för förlossningen kan man få bli igångsatt då?? jag ljuger ju inte jag är ju livrädd eftersom första var som den var men då blev jag igångsatt å dom säger ju att det gör ondare..
Styrkekram till dej!
Vet inte hur det är med igångsättning.. men antar att det är väldigt olika från sjukhus till sjukhus. Gott att du känner dej så pass stark trotts allt! <3