Lenis21 skrev 2012-03-24 18:48:20 följande:
igår va jag hos bm på kontroll, vecka 27+0. sf-mått låg på 28 och hjärtljud på 140. så underbart att få höra den lille i magen.. talade om att jag är så extremt trött hela tiden så jag skall tillbaka på måndag och ta ämnesomsättningsprover. Det ligger nämligen struma i min släkt så de vill ha lite koll så jag inte utvecklar det. pratade också om att jag har många och starka sd varje dag som bara blivit mer och mer de senaste 2 veckorna. ska träffa läkare på tisdag för en undersökning. känner lite ångest för detta då det är en äldre manlig läkare som ska göra undersökningen. har lite svårt för att lägga upp mig inför manliga. vet att det bara är att göra det men känns ändå väldigt jobbigt. Hoppas att min sambo kan få ledigt från jobbet så han kan följa med.
ska på dop nästa vecka och letade idag efter något att ha på mig men hittade ingenting, någon som har några förslag???? på hm hade de ingenting alls. vill ju vara lite snyggt klädd fast jag är gravid.
ha en bra helg allihopa
Vad skönt att du ska få det kollat nästa vecka, hoppas det går bra! Förstår att det känns jobbigt med undersökning men det går nog relativt fort :) ska också på dop nästa helg till gudsonen, har heller inget att ha på mig! Beställde den mammablusen på hms hemsida så den kommer på måndag, hoppas den passar :)