• NICU

thailandstråden

Hej på er alla!

För ett par år sen startade jag tråden "Thailandstråden (för oss som reser med barn)" som är väldigt besökt under forumet "föräldrar".

Nu tänkte jag starta en tråd här inne under "resor" där vi kan diskutera allt om landet bortsett från sånt som rör "de små" och barnmat, vad som ska packas till barnen m.m.

Är det något som undrar något om utflykter, boenden m.m. kan vi fritt diskutera det här inne!

Ser fram emot att träffa fler Thailandsentusiaster!

• Svar på tråden thailandstråden
  • Angelica77
    NICU skrev 2012-01-13 19:11:35 följande:
    Hur går det för alla? Har ni haft en härlig resa eller är den på G?! :)

Ska vi kanske skriva en lista om NÄR vi åker och VART vi ska åka? :)
  • bettyboop3

Jag och min sambo har aldrig varit i Thailand, men vi funderar på att åka dit i höst. 
    Någon om kan tipsa om boende? Ska man boka hos resebolag?

• NICU
    bettyboop3 skrev 2012-01-14 23:11:23 följande:
    Jag och min sambo har aldrig varit i Thailand, men vi funderar på att åka dit i höst. 
    Någon om kan tipsa om boende? Ska man boka hos resebolag?

Boka flygbiljett och boende för sig, det är mycket billigare! Då kan man åka runt lite också :) VART vill ni åka?
  • loppis7

Cillae:Va härligt att vara borta så länge men fy va jobbigt att komma hem,var bodde ni?
    Vi Var också där 13/12-9/1 vill bort igen......

• NICU

Nu är det bara 2 veckor kvar tills jag åker iväg och det känns hur skoj som helst!

Är det några av er som är där nu?

• loppis7

NICU;vart ska du o hur länge ska du vara borta?

• NICU
    hag7 skrev 2012-02-12 06:58:38 följande:
    NICU;vart ska du o hur länge ska du vara borta?
    Det här året blir det Bangkok, Koh Kho Khao (och Khao Lak), Ao Nang/Krabi, Koh Lipe och Langkawi i Malaysia - en månads semester :)
  • snarf

Nu är de lite mindre än 3 veckor kvar tills jag och tjejen åker! Ska bli så himla skönt. Men jag är ju en snus missbrukande människa och undrar nu om någon vet hur mycket man kan ta med sig in i landet. 
    Har läst 5 dosor men jag ska ju vara borta i två veckor! Måste minst ha med mig 14 ;)

Är de någon som tagit med så mycket och åkt fast och fått böta/slänga?  Finns de någon svensk affär där man kan köpa? har hört att de finns svenskar som säljer snus lagligt i Thailand. 

Svar på tråden thailandstråden