• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Soffpotatis
    Soffpotatis skrev 2011-10-24 18:16:13 följande:

Undar om tiden Gladräcker för avslöjandet ? Så Glamourit om den inte gör det

Aaaaaa men dååå. Imorgon så kommer sanningen fram.
  • SatuSv

Ja nu ska stephanie få se...o undrar vad taylor kommer tänka så som hon predikat till brooke och kallat sin son för offer.
    Längtar till att se ridges min när han får veta:D Ska bli kul att se bridget igen,hon kommer ju snart vad jag läste.
    Riktig soppa tänk om man kunde hoppa in i serien hahaaa...   

Angelina2006 Leo2010
  • Soffpotatis

Missade igår men behövs det uppdatering Flört.  Dom står väl kvar i samma rum som i måndags¨?

Kul att Bridget kommer tillbaka. Undrade för ett tag sen vart hon och bebisen åkte till och varför ?   

• SatuSv

Har för mig att hon åkte till hawaii... minns inte riktigt,hade en period då jag hann kanske se 1gång i veckan.Tycker att dom borde ändra tiden till 19,för vid den tiden serien börjar så har vi ätiti och ska diskas..Så jag brukar stå och luta mig så att jag ser tvn i v-rummet hehe...Eller så skyndar jag mig med att hämta barnen,förbereda middagen tidigare på dan haha...beroende av serien!

Ja nu händer ju grejjer,Ridge sprang direkt till Brooke när dom vi veta...Är fan på facebook och där läste jag att det ska komma nån ny till serien... 

Angelina2006 Leo2010
  • 071001

Följde Glamour i många år, men det blev för mycket. Dock tycker jag att det är roligt att titta ibland och läsa såna här trådar och uppdatera mig.
    Såg de allara första avsnitten och några år framåt så jag har alltid varit en "Brookie" och kommer så att förbli alla turer till trots. 

• Soffpotatis

Ååå då måste jag in på fejjan Skrattande

• mion

Haha såg att det är fler som stör sig på taylor det har jag alltid gjort  Har alltid hållit på brooke...  O taylor ska inte klaga på att brooke går igenom alla forrester männen när hon är värre själv,erik en gång i tiden  thorne ridge, o sist men inte minst Rick tom förlovad med han uuuuack!     Phu! Äntligen fick man "lufta sig lite" haha

• SatuSv
    mion skrev 2011-11-07 18:34:47 följande:
    Haha såg att det är fler som stör sig på taylor det har jag alltid gjort  Har alltid hållit på brooke...  O taylor ska inte klaga på att brooke går igenom alla forrester männen när hon är värre själv,erik en gång i tiden  thorne ridge, o sist men inte minst Rick tom förlovad med han uuuuack!     Phu! Äntligen fick man "lufta sig lite" haha

Hehe jag har alltid pendlat mellan Brooke och Taylor... Men just nu är Taylor bara blääääh... Hon tror sig veta allt hon och spelar Gud hahahaaaa...
    Gaaah,Steffy som aldrig växer upp.... såg ni vad Bill sa till henne idag,stackars Katie som har en sån man:O
    Angelina2006 Leo2010
  • mion
    SatuSv skrev 2011-11-07 19:33:32 följande:

Hehe jag har alltid pendlat mellan Brooke och Taylor... Men just nu är Taylor bara blääääh... Hon tror sig veta allt hon och spelar Gud hahahaaaa...
    Gaaah,Steffy som aldrig växer upp.... såg ni vad Bill sa till henne idag,stackars Katie som har en sån man:O

Att ingen drar upp att taylor är värre ang forrester männen fattar jag inte???  ANg steffy tål henne inte o det finns ingen som helst kemi mellan dom...

är så dåligt så man måste se ibland bara för sakens skull

• dooleys85

Är det bara jag som gillar Taylor? Alltid hållt på henne förutGlad följt Glamour till och från i säkert 15 år ,men måste erkänna att jag för första gången tycker synd om Brooke och håller på henne, och håller med om att Taylor inte är bättre med männen i familjen och dessutom körde ihjäl Darla.

Har missat avsnitten nu i 1 vecka, har Brooke fått reda på sanningen om vad som hände på ön?  

¸.?*¨*?☆ Isaac 051109, Elias 080923, Nova 101231☆?*¨*?¸.
Svar på tråden Glamour