• SatuSv

Glamour

Är det ingen mer än jag som tok tittar på Glamour? Jag är sjukt nyfiken på vad som kommer att hända, så finns det någon som kan berätta...

Läste på FB att Liam och Steffy är gifta?What hur kommer det sig?
    Vad hände med han och Hope?  
    När kommer sanningen fram att Brooke och Thomas inte har legat med varann?
    Kommer då Ridge att ångra sig?   

Är sååå nyfiken och orkar inte väntaTyst   

Angelina2006 Leo2010
  • Svar på tråden Glamour
  • Fru KM

Favoritar sett på glamour till o från jag vet inte hur måååååånga år.

WTF, Liam o steffy???

Alltid gillat Taylor förut men inte längre. Ska alltid verka så mycket bättre än Brooke vilket hon verkligen INTE är...

Brooke o Nick

• Soffpotatis
    SatuSv skrev 2011-11-12 20:13:15 följande:
    Hahahha avdankad porrskådigSkrattande 

jag tror att vi ligger typ 3-4månader efter... Inte som våra bästa år då ligger vi 4år efter.

Skrattande kolla nästa gång. Allra helst när han ska va sexig för Brooke.Hans mörka raspiga stämma.Tre dagarsstubbetFlört. Jösses.

Dom är skitrika Forrester men jag tycker att Steffis rum va medelmåttigt. Jaja så är det med det Glad

Ta in Bill i flickrummet och låsa dörrenFörvånad jag hade hoppasts på en olåst dörr och lite mer hud Tungan ute. Skandal. hehehe.    
  • mion
    Soffpotatis skrev 2011-11-13 15:53:54 följande:

Skrattande kolla nästa gång. Allra helst när han ska va sexig för Brooke.Hans mörka raspiga stämma.Tre dagarsstubbetFlört. Jösses.

Dom är skitrika Forrester men jag tycker att Steffis rum va medelmåttigt. Jaja så är det med det Glad

Ta in Bill i flickrummet och låsa dörrenFörvånad jag hade hoppasts på en olåst dörr och lite mer hud Tungan ute. Skandal. hehehe.    

haha dom passar verkligen inte ihop....  det lyser ju igenom oxå så tydligt hade detta varit irl så hade han aldrig bedragit kate....
  • Soffpotatis

Jag har missat lite.... När och varför flyttade dom ut från våningen som Steffi köpte ? Har helt tappat namnen på dom Förvånad

• SatuSv
    Soffpotatis skrev 2011-11-30 20:07:23 följande:
    Jag har missat lite.... När och varför flyttade dom ut från våningen som Steffi köpte ? Har helt tappat namnen på dom Förvånad

Har missat några avsnitt denna vecka och förra men jag tror det är för att dom ska spara pengar och dom flyttade nyligen.

Tycker så synd om Katie som fått gå igenom hjärtattack,otrogen man... Och steffy som inte kan hålla vantarna borta lägger dom på liam. Varför inte hitta nån helt ny man hehe... Men vad vore Glamour utan allt sånt:)

Haha det stämmer det om Ridge,avdankad porrskådig hahaaa omg...      
    Angelina2006 Leo2010
  • gullican
    SatuSv skrev 2011-12-01 16:56:20 följande:
    Har missat några avsnitt denna vecka och förra men jag tror det är för att dom ska spara pengar och dom flyttade nyligen.

Tycker så synd om Katie som fått gå igenom hjärtattack,otrogen man... Och steffy som inte kan hålla vantarna borta lägger dom på liam. Varför inte hitta nån helt ny man hehe... Men vad vore Glamour utan allt sånt:)

Haha det stämmer det om Ridge,avdankad porrskådig hahaaa omg...      
    Ja, Steffy är ju helt besatt av att familjen Logan förstört hennes familj. Gissar på att det är därför hon tvunget ska ha Liam, för att hämnas på "the Logans"
  • mion

Aldrig gillat steffy o hon är ju helt galen o ser galen ut oxå....

• Soffpotatis

Va f-n Hope ! Ge dig nu.. Nu tycker jag synd om Liam. Väntar och väntar och sen Nej jag vill vänta tills vi gifter oss.

Stackars kille. Jag hade själv legat bara för att Steffie inte ska få komma till Skrattande 

• mion

Guuuuuuuuuuuud hur hon ser ut i håret steffy.........

• Nellee
    mion skrev 2011-12-21 18:15:26 följande:
    Guuuuuuuuuuuud hur hon ser ut i håret steffy.........
    Ja, det är inte vackert. Alls. Hon ser ut som ett bergtroll. 
    Don't you black or white me
Svar på tråden Glamour